کد خبر: 4646
1399/07/30 - 14:20


مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

احتکار روغن جهان، صحت ندارد

محمد قربانلو: تا به امروز هیچ محموله روغنی در زنجان کشف نشده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به دنبال انتشار خبری مبنی بر کشف بزرگترین انبار روغن احتکار کشور در زنجان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد احتکار روغن در کارخانه روغن نباتی جهان به هیچ عنوان صحت نداشته و علاوه بر آن تا کنون هیچ محموله‌ای روغنی در زنجان کشف نشده است.

محمد قربانلو، مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان در واکنش به اخبار منتشره در رابطه با کشف بزرگترین احتکار روغن کشور در زنجان و احتمال ارتباط این خبر با روغن نباتی جهان؛ تنها واحد تولید روغن استان، اظهار کرد: هیچ احتکاری در رابطه با روغن در زنجان صورت نگرفته است.

قربانلو با بیان اینکه در حال حاضر تمامی بازرسان و ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات  به منظور توزیع 20 تن روغن مایع که قرار است امروز چهارشنبه 30 مهرماه در زنجان توزیع شود، در محل کارخانه روغن نباتی جهان حضور دارند، ابراز کرد: 80 تن روغن مایع نیز به تدریج وارد بازار زنجان می‌شود.

وی با اشاره به رصد روزانه میزان تولید روغن و نحوه عرضه کارخانه روغن نباتی جهان تاکید کرد: موضوع احتکار روغن در رابطه با روغن نباتی جهان به هیچ عنوان صحت ندارد. علاوه بر آن بر اساس  پایش‌های صورت گرفته توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هیچ کشفی در رابطه با روغن در استان زنجان تا به امروز صورت نگرفته است.

لیلا محمدی

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانروغن جهاناحتکار روغنصنعت و معدن زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4646


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»