کد خبر: 4664
1399/08/02 - 17:48


استاندار زنجان با انتقاد از اظهارات مسئولان اتحادیه‌های استان در رسانه‌ها:

اتحادیه‌ها اگر حرفی دارند رودررو بزنند

استاندار زنجان با بیان اینکه الان زمان سخنرانی نیست، اعلام کرد: چرا این اتحادیه‌ها در رسانه‌ها صحبت می‌کنند؟ اگر حرفی یا پیشنهادی دارند در جلسه آن را بیان کنند تا ببینیم حرف حساب‌شان چیست؟ چه هنری دارند؟ چه ایده‌ای برای خدمت به مردم دارند؟ اگر اتحادیه‌ای پیشنهادی برای رفع مشکل معیشت مردم و در راستای خدمت به جامعه دارد، آن را ارائه کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به دنبال ایجاد وضعیت نابسامان در بازار اقلام اساسی مردم و اظهارات برخی از اتحادیه‌های ذیربط در رسانه‌ها، استاندار زنجان با بیان اینکه الان زمان سخنرانی نیست، اعلام کرد: چرا این اتحادیه‌ها در رسانه‌ها صحبت می‌کنند؟ اگر حرفی یا پیشنهادی دارند در جلسه آن را بیان کنند تا ببینیم حرف حساب‌شان چیست؟ چه هنری دارند؟ چه ایده‌ای برای خدمت به مردم دارند؟ اگر اتحادیه‌ای پیشنهادی برای رفع مشکل معیشت مردم و در راستای خدمت به جامعه دارد، آن را ارائه کند من در مقابل رسانه‌ها و مدیران قول می‌دهم تک تک ایده‌ها را اجرا کنم به شرطی که نتیجه ان خدمت به مردم باشد و مثلا قیمت مرغ 5 هزار تومان کاهش یابد، اگر چنین چیزی باشد من دست و پای‌شان را هم می‌بوسم.

فتح‌اله حقیقی، استاندار زنجان امروز در ستاد تنظیم بازار استان در واکنش به اظهاراتی مبنی بر صدور مجوز خروج مرغ زنده یا قطعه‌بندی گوشت مرغ اظهار کرد: باید روزانه ۴۰ تن توزیع گوشت در زنجان انجام‌ گیرد. تا ۴۰ تن گوشت موردنیاز مردم تامین نشود، قطعه‌بندی نباید صورت گیرد و هرگونه صدور مجوز خروج گوشت مرغ از زنجان ممنوع است.

استاندار زنجان تاکید کرد: باید همانطور که من می‌گویم همان شود، وقتی می‌گویم 40 تن گوشت مرغ مورد نیاز مردم تامین شود، مسئولان نباید با کلمات بازی کنند از مدیران می‌خواهم تا با اقتدار و به دور از شعارزدگی نسبت به انجام وظیفه در قبال مردم عمل کنند.

توزیع گوشت موردنیاز مردم در ایام تعطیل هم باید ادامه‌دار باشد

حقیقی بر لزوم توزیع گوشت موردنیاز مردم تاکید کرد و گفت: مدیران در نظر داشته باشند که در حین ادای وظیفه جهت تامین مرغ و سایر اقلام اساسی، منت سر مردم نگذارند. در ایام‌ تعطیل نظیر یکشنبه پیش رو مردم باید گوشت برای مصرف داشته باشند اگر لازم باشد خودم هم وارد میدان می‌شوم.

دستور استاندار به مدیران و مسئولان فعال در عرصه تامین و توزیع اقلام اساسی مردم

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در تامین روغن مایع موردنیاز مشکلی وجود ندارد اعلام کرد که در حال حاضر حداقل نیاز یکسال روغن خوراکی موردنیاز استان موجود می‌باشد.

این مسئول عنوان کرد: در گندم و آرد و تخم‌مرغ مشکلی وجود ندارد اگر مشکلی هست فرمانداران موظفند موارد را به ما منتقل کنند. در رابطه با گوشت مرغ باید روزانه ۴۰ تن گوشت موردنیاز تامین گردد در این رابطه ضروری است سهم هر شهرستان مشخص شود.

وی با بیان اینکه تمامی اصناف موظف به عرضه محصولات اساسی با برچسب حاوی اطلاعات قیمتی و اتیکت‌دار هستند به بازرسان دستگاه‌های ذیربط دستور داد به این مهم توجه داشته باشند.

در توزیع اقلام اساسی ساکنان مناطق محروم فراموش نشود

حقیقی بر لزوم ارائه خدمت به کلیه مردم استان در زمینه تامین اقلام اساسی تاکید کرد و افزود: اولویت توزیع اقلام اساسی باید مناطق محروم باشد چرا که توجه به این امر گام برداشتن در مسیر عدالت است.

اتحادیه‌ها اگر حرفی دارند رو در رو بزنند

استاندار زنجان با انتقاد از اظهارات مسئولان اتحادیه‌ها در رسانه‌ها گفت: الان زمان سخنرانی نیست. چرا این اتحادیه‌ها در رسانه‌ها صحبت می‌کنند؟ اگر حرفی یا پیشنهادی دارند در جلسه آن را بیان کنند تا ببینیم حرف حسابشان چیست؟ چه هنری دارند؟ چه ایده‌ای برای خدمت به مردم دارند؟ اگر اتحادیه‌ای پیشنهادی برای رفع مشکل معیشت مردم و در راستای خدمت به جامعه دارد، آن را ارائه کند من در مقابل رسانه‌ها و مدیران قول می‌دهم تک تک ایده‌ها را اجرا کنم به شرطی که نتیجه ان خدمت به مردم باشد و مثلا قیمت مرغ 5 هزار تومان کاهش یابد، اگر چنین چیزی باشد من دست و پای‌شان را هم می‌بوسم.

استفاده ماسک از منزل تا منزل را جدی بگیریم

استاندار زنجان با اشاره به شیوع موج سوم کرونا در استان بر لزوم مراقبت از سالمندان در قبال این ویروس تاکید کرد و گفت: با توجه به سرعت انتشار بالای ویروس کرونا در افراد ضروری است تا خانواده‌ها این بیماری را جدی گرفته و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان، کارمندان، واحدهای تولیدی و صنوف باید از منزل تا منزل از ماسک استفاده کنند گفت که در این رابطه باید ستاد کرونای استان تدابیر لازم را بیاندیشد.

حقیقی با بیان اینکه هیچ واحدی حق ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک ندارد در غیر این صورت با واحد یا مرکز خدمات‌دهنده متخلف برخورد می‌شود با بیان اینکه کرونا با کسی شوخی ندارد، از مردم خواست تا از دورهمی‌های خانوادگی و مسافرت پرهیز کنند.

وی با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و بی‌توجهی مردم به آن افزود: اگر لازم باشد برای مقابله با ویروس کرونا نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص مسافرت‌ها، اقدام می‌کنیم.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستاندار زنجانستاد تنظیم بازار زنجاناتحادیه های زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4664


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»