کد خبر: 4722
1399/08/11 - 13:31


تندیس امید به عکاس زنجانی رسید

تندیس نهمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید) به مهرداد فتحی، عکاس زنجانی رسید

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- تندیس نهمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید) به مهرداد فتحی، عکاس زنجانی رسید.

نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید شامگاه پنج شنبه ۸ آبان ماه سال جاری در دانشگاه خلیج فارس با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد و در بخش مجموعه عکس، هیئت داوران به اتّفاق آرا تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به مهرداد فتحی با مجموعه عکس «آلابولا» از مؤسسه غیرانتفاعی روزبه اهدا کردند.

مهرداد فتحی متولد سال ۱۳۷۳ در زنجان و دانشجوی ارشد رشته معماری است. این هنرمند فعالیت خود در زمینه عکاسی را از سال ۹۰ با اخذ مدرک عکاسی از انجمن سینمای جوان زنجان شروع کرده و تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی حضور داشته است.

پیش از این لیلا بیگی، رئیس انجمن سینمای جوان استان در گفتگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به اینکه عکاسان توانایی در استان زنجان فعالیت دارند که «مهرداد فتحی» از جمله این عکاسان است و در سال‌های اخیر در انجمن سینمای جوان فعالیت داشته و راه خود را برای حرکت در مسیر عکاسی پیدا کرده‌ است، گفته بود که عکاسان زنجانی را با‌ انگیزه می‌بینم و بین آنها رقابت و رفاقت‌ها وجود دارد. همچنین یک سری مسائل هم وجود دارد که در حاشیه هستند و به نظر می‌رسد اگر عکاسان ما در استان با هم متحدتر باشند این حاشیه‌ها می‌تواند کمتر شود.

به گفته این مسئول می‌توان اذعان داشت که وظیفه انجمن‌هایی نظیر انجمن سینمای جوان این است که راه را به عکاسان نشان بدهد و ما توان اینکه همیشه هنرجویان خود را پشتیبانی کنیم، نداریم و در اصل ما کاری برای این دوستان نکرده‌ایم.

به اعتقاد رئیس انجمن سینمای جوان استان همه ما باید به دنبال دغدغه‌هایی باشیم که عکاسی شهرمان را ارتقا بدهد و اگر هنرمندان عکاسی دست در دست هم بدهند، مسلما می‌توانند نتیجه بهتری در زمینه عکاسی در استان بگیرند و این موضوع در سایر هنرها نیز صادق است و مهرداد فتحی و بابک بیات دو نفر از برترین‌های حوزه عکاسی زنجان هستند و امیدوارم که در شهر خودمان از این هنرمندان حمایت شود.

شایان ذکر است هیئت داوران این جشنواره متشکل بودند از مهدی مقیم‌نژاد، ساعد نیک ذات و یلدا معیری بودند.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتندیس امیدمهرداد فتحیجشنواره عکس دانشجویان کشور
sedayezanjannews.ir/nx4722


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»