کد خبر: 4728
1399/08/12 - 15:49


رئیس شورای شهر زنجان خبر داد:

آغاز ساخت‌وساز در فازهای 7 و 8 گلشهر، به‌زودی

برای فازهای 7 و 8 شهرک گلشهر کاظمیه که دارای 2 هزار و 200 قطعه است طبق اعلام رئیس شورای شهر زنجان به زودی مجوز ساخت و ساز در این فازها صادر می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- برای فازهای 7 و 8 شهرک گلشهر کاظمیه که دارای 2 هزار و 200 قطعه است طبق اعلام رئیس شورای شهر زنجان به زودی مجوز ساخت و ساز در این فازها صادر می‌شود.

عباس راشاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با بیان این‌که اجرایی شدن فاز 7 و 8 گلشهر کاظمیه به طوری که به مردم اجازه داده شود تا ساخت و ساز خود را در این مکان انجام دهند به زودی عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: طبق قولی که داده شده قرار بر این است که هر چه زودتر ساخت و ساز در این فازها انجام شود.

رئیس شورای شهر زنجان معتقد است فاز 7 و 8 گلشهر کاظمیه یکی از ظرفیت‌هایی است که باید در وضعیت فعلی برای ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به ساخت و ساز آغاز شود چرا که در این پروژه شهرداری قرار نیست کاری انجام دهد فقط باید به مردم اجازه دهیم تا اقدام به ساخت واحدهای خود کنند.

به گفته این عضو شورا فاز 7 و 8 گلشهر کاظمیه دارای 2 هزار و 200 قطعه است که اگر اقدام به ساخت و ساز کنند و در صورت احداث سه واحد در هر قطعه مجموعاً نزدیک به 5 هزار واحد احداث می‌شود که اشتغال‌زایی  10 هزار نفری را به دنبال دارد.

وی به مشکل به وجود آمده بین شهرداری و شرکت تعاونی گلشهر برای ارائه پروانه ساخت اشاره داشته و یادآور شد: بنده هیئت مدیره این تعاونی را به شورای شهر دعوت کردم و مباحث عنوان شد در این بین 13 بند مطرح بود که ‌های انجام شده 12 بند آن حل و فصل شد و در تلاش برای آغاز عملیات ساخت در فاز 7 و 8 گلشهر کاظمیه هستیم.

گفتنی است شهرک گلشهر کاظمیه زنجان با وسعت 400 هکتار و بیش از 8000 قطعه مسکونی، یکی از بزرگترین شهرک‌های مسکونی کشور بوده و 90درصد توسعه شهر زنجان از سمت شرق مربوط به این شهرک است.

الهام احمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانعباس راشادگلشهر کاظمیهشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4728


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»