کد خبر: 4829
1399/08/27 - 15:46


مسئولانی که ترک فعل کنند، مجازات می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولانی که ترک فعل کنند، مجازات می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولانی که ترک فعل کنند، مجازات می‌شوند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان بر ضرورت اتخاذ تصمیمات منطقی، واقعی و پیشگیرانه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در شرایط کنونی کشور تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش اعضای ستاد در راستای اجرای دقیق مصوبات ستاد گفت: امروز ما در استان شاهد توفیقات بالایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم  هستیم و وضعیت استان نسبت به گذشته شرایط مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: نباید از آسیب‌های اجتماعی غفلت کنیم و استان می‌تواند در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در کشور نمونه باشد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز شرایط کرونای کشور، شرایط خاصی است، افزود: اقدامات پیشگیرانه در این حوزه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی برای رعایت فاصله‌های اجتماعی و مسائل بهداشتی امری ضروری است.

رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با تسلیت درگذشت همکار قضایی مرحوم محمد احمدی از قضات توانمند دادگستری و همچنین کادر نیروی انتظامی استان بر اثر ابتلا به کرونا  و شهدای حوزه سلامت، اتخاذ تصمیمات منطقی، واقعی و پیشگیرانه در شرایط کنونی کشور را خواستار شد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه امروز نیازمند جلب رضایت عمومی مردم نسبت به حاکمیت هستیم  اظهار داشت: ترک فعل توسط مسؤولان منجر به نارضایتی خواهد شد و قانون برای این افراد مجازات‌هایی پیش بینی کرده است.

940

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانصادقی نیارکیترک فعلمجازات مسئولان
sedayezanjannews.ir/nx4829


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»