کد خبر: 4859
1399/09/04 - 12:14


طی طرح پاییزه کتاب در استان زنجان محقق شد:

فروش یک میلیارد و 585 میلیون ریالی کتاب در استان

بر اساس آمار سایت طرح پاییزه کتاب؛ استان زنجان بالغ بر یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون و۲۵۶ هزار و ۴۰۰ ریال در این طرح فروش داشته است و بالغ بر ۴ هزار و ۱۵۶ جلد کتاب در طی این طرح به فروش رسیده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بر اساس آمار سایت طرح پاییزه کتاب؛ استان زنجان بالغ بر یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون و۲۵۶ هزار و ۴۰۰ ریال در این طرح فروش داشته است و بالغ بر ۴ هزار و ۱۵۶ جلد کتاب در طی این طرح به فروش رسیده است.

طرح پاییزه کتاب ۹۹ از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا شد و در طی این طرح، کتابفروشی‌های عضو به فروش کتاب با تخفیف‌های 20 درصدی اقدام کردند.

بر اساس آمار سایت طرح پاییزه کتاب، ۱۹۸میلیارد و ۱۳۷میلیون و ۵۹۱ هزار و ۷۳۰ریال در ۱۹۵ کتاب‌فروشی عضو طرح در شهرستان‌ها و ۶۵۲ کتاب‌فروشی عضو طرح در مراکز استان طی این طرح در سراسر کشور فروخته شده است.

یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون و۲۵۶ هزار و ۴۰۰ ریال فروش کلی استان زنجان

تعداد کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در این طرح در استان زنجان 7 باب بوده است که 6 مورد آن مربوط به زنجان و یک مورد هم مربوط به شهرستان ابهر است که بر اساس آمار سایت طرح پاییزه کتاب؛ استان زنجان بالغ بر یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون و۲۵۶ هزار و ۴۰۰ ریال در این طرح فروش داشته است و بالغ بر ۴ هزار و ۱۵۶ جلد کتاب در طی این طرح به فروش رسیده است.

یارانه 20 درصدی خرید کتاب در طرح پاییزه کتاب

میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها در این دوره از اجرای طرح ۲۰ درصد تعیین شده بود و سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب امسال حداکثر ۲۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار با تخفیف ۲۰ درصدی ۴۰ هزار تومان بوده است.

مشارکت 7 کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب در استان زنجان

در طرح پاییزه کتاب «کتابکده فرهنگ» در چهار راه انقلاب، «شهر کتاب» در چهار راه سعدی، «پاتوق کتاب» جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، «منهاج» در خیابان سعدی وسط و «فرهنگان» در بنای قدیمی ایستگاه راه‌آهن و کتابفروشی «سعادت» واقع در خیابان امامت در زنجان و «کتابفروشی بهمن» واقع در بلوار طالقانی جنوبی در ابهر مجری طرح پاییزه کتاب بودند.

جعفر محمدی، رئیس گروه بخش فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با صدای زنجان، اظهار کرد: فروش هر یک از کتابفروشی‌های استان به تفکیک عبارت است از «شهر کتاب» 156میلیون و 825 هزار ریال، «پاتوق کتاب» 482 میلیون و 502 هزار ریال، کتابفروشی «بهمن» ابهر 164 میلیون و 209 هزار ریال، کتابکده «فرهنگ» 520 میلیون و 659 هزار و 500 ریال، کتابسرای «سعادت» 17 میلیون و 810 هزار ریال، کتابفروشی «منهاج» 112 میلیون و 552 هزار ریال، «فرهنگان» استان زنجان نیز 130 میلیون و 698 هزار و 900 ریال است.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپاییزه کتابجعفر محمدی
sedayezanjannews.ir/nx4859


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»