کد خبر: 4901
1399/09/11 - 11:39


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اجرای طرح شهید سلیمانی در زنجان

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در زنجان اجرا می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

ایرج رفیعی- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در زنجان اجرا می‌شود.

سرهنگ عباس بابایی اظهار کرد: بسیج یادگار پر برکت حضرت امام خمینی (ره) برای حفاظت از انقلاب اسلامی است که امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از عمر با برکت آن به نور چشم ملت ایران تبدیل شده و همواره موجب عزت، سربلندی و کرامت ملت ایران بوده است.

وی افزود: بسیج در طول سال های گذشته همواره کارآمدی خود را به خوبی ثابت کرده و کارنامه ای پرافتخار برای خود به ارمغان گذاشته و هر جا که ملت احساس نیاز کرده اند بسیج حضور با قوت داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» تصریح کرد: این طرح از 29 آبان ماه امسال به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت اجرا می‌شود.

بابایی خاطرنشان کرد:در راستای اجرای این طرح،سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، پنج کمیته شامل کمیته‌های حمایت و قرنطینه،رهگیری ومراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت عملیاتی را تشکیل داده است.

این مسئول افزود: سه کمیته آموزش، مراقبت و رهگیری تحت مسئولیت مستقیم علوم پزشکی بوده و کمیته‌های حمایتی، قرنطینه خانگی و عملیاتی با محوریت و فعالیت بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به راهبردهایی از جمله قطع زنجیره انتقال با افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، انجام تست گسترده هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند، آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری توجه شده است،گفت:همچنین در طرح شهید قاسم سلیمانی افراد بیمار و مواجهه یافته با آنان شناسایی، ردیابی و رهگیری می‌شوند و بسته به شرایط افراد در نقاهتگاه‌های از پیش تعیین شده ایزوله و یا قرنطینه می‌شوند.


انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجانسرهنگ عباس بابایی
sedayezanjannews.ir/nx4901


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»