کد خبر: 4911
1399/09/13 - 14:56


رئیس شورای شهر زنجان در واکنش به صدور کیفرخواست پرونده شهردار سابق و برخی اعضای شورای شهر زنجان؛

ادامه حضور دو عضو علی‌البدل شورا به نتیجه حکم بستگی دارد

پس از آن که دادستان زنجان از صدور کیفرخواست پرونده شهردار سابق و برخی اعضای شورا خبر داد، رئیس شورای شهر زنجان تثبیت فعالیت دو عضو علی‌البدل در شورای شهر زنجان را منوط به حکم صادر شده برای دو عضو شورایی دانست که هنوز استعفا ندادند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پس از آن که دادستان زنجان از صدور کیفرخواست پرونده شهردار سابق و برخی اعضای شورا خبر داد، رئیس شورای شهر زنجان تثبیت فعالیت دو عضو علی‌البدل در شورای شهر زنجان را منوط به حکم صادر شده برای دو عضو شورایی دانست که هنوز استعفا ندادند.

عباس راشاد در گفت‌وگو با صدای زنجان معتقد است حکمی که برای دو عضو سابق دور پنجم شورای شهر زنجان صادر می‌شود در ادامه فعالیت برخی از اعضای جدید شورا که جایگزین اعضای بازداشت شده هستند، تأثیرگذار است، اظهار کرد: نمی‌دانم اعضای علی‌البدلی که در شورا حضور دارند همه ثبیت شدند یا خیر؟ از همین رو حکم اعضای بازداشت شده در تثبیت فعالیت اعضای علی‌البدل در شورای شهر زنجان تأثیرگذار است.

به گفته رئیس شورای شهر زنجان رزاق محمدی و مسعود مرادلو از اعضایی هستند که به دلیل  استعفای آقایان حمیدی و دویران از شورای شهر زنجان، جایگزین آن‌ها شدند و حضور این دو عضو جدید در شورای شهر تثبیت شده است و هر حکمی برای دو عضو بازداشت شده یعنی حمیدی و دویران صادر شود تأثیری در ادامه فعالیت آن‌ها در شورای شهر ندارد ولی حکم صادر شده برای آقایان خدایی و مرادخانی در ثبیت فعالیت دو عضو جدید دیگر، تأثیرگذار است.

اوایل دی ماه امسال زمانی که فقط یک و نیم سال از عمر شورای پنجم باقی‌مانده بود، خبر بازداشت شهردار، نایب رئیس شورای شهر، شهردار منطقه ۳ به همراه تعدادی دیگر به اتهام فساد مالی و ارتباطات ناسالم اداری تیتر یک رسانه‌های استان شد اما ماجرا به همین جا ختم نشد و چندی بعد شاهد بازداشت سه عضو دیگر شورای شهر شدیم همان‌هایی که در جلسه شورا از دستگیر شدن شهردار و نائب رئیس و وضعیت پیش آمده برای شورای شهر و شهرداری اظهار تأسف داشتند و از مردم عذر می‌خواستند در حالی که دیری نپایید خبر دستگیری آن‌ها هم رسانه‌ای شد.

حالا با نزدیک شدن به سالگرد این دستگیری‌ها دادستان زنجان خبر از صدور کیفرخواست پرونده مربوط به شهردار سابق و تعدادی از اعضای شورای شهر زنجان داده و گفته کیفرخواست پرونده شهردار سابق و برخی اعضای شورای شهر زنجان پس از رفع نواقص و تکمیل تحقیقات مقدماتی در 53 صفحه و در 8 جلد آماده شده و برای رسیدگی و تعیین وقت به دادگاه ارسال شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید با وجود تمایل رئیس کل دادگستری استان زنجان به علنی برگزار شدن جلسه محاکمه شهردار سابق زنجان و تعدادی از اعضا شورای شهر زنجان قاضی پرونده نیز این مطالبه رسانه‌ها را عملی می‌کند یا تشخیص می‌دهد جلسه محاکمه غیرعلنی برگزار شود.

الهام احمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانعباس راشادکیفرخواستشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4911


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»