کد خبر: 5030
1399/10/07 - 10:36


پایان سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان زنجان

«صلح در وقت اضافه» و «مجلس مطربان» برگزیده سی‌ودومین جشنواره

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان با رقابت ۱۴ اثر به کار خود پایان داد و برگزیدگان خود را معرفی کرد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان که به علت شیوع ویروس کرونا و ارج نهادن به زحمات کادر درمانی و سلامت هنرمندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت اکران فیلم برای داوران جهت ارزیابی ۲ الی ۵ دی ماه ۹۹ به دبیری حسین نجفی در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد در این جشنواره ۱۴ اثر شرکت داشتند .

در پایان نیز با رای هیات داوران این جشنواره متشکل از حسین عباسی نیا، ساسان قجر، علیرضا همتیان، حمیدرضا قزلباش، امیر سهامی و همچنین امیر نعمتی نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، دو نمایش «صلح در وقت اضافه» به نویسندگی و کارگردانی اکبرهادی نژاد و «مجلس مطربان» نوشته محمد باقر نباتی مقدم به کارگردانی حمید عزتی کُلی بدون احراز اولویت به عنوان برگزیدگان این جشنواره به دبیر خانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

شایان ذکر این دو اثر «مشروط» به اعمال اصلاحیه‌هایی از سوی هیات داوران جشنواره استانی به دبیر خانه تئاتر فجر ارسال خواهند شد.

در روزهای آتی مراسم اختتامیه ای با حضور مسئولین استان زنجان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و کارگردان‌های شرکت کننده در این جشنواره برگزار خواهد شد.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسی‌ودومین جشنواره تئاتر استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5030


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»