کد خبر: 5032
1399/10/07 - 12:12


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اعلام کرد:

برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،جنگ‌های احزاب، عاشورا و دفاع مقدس را 3 جنگ بزرگ و سرنوشت‌ساز در طول تاریخ اسلام بیان کرد و اظهار داشت: در تمام این جنگ‌ها جبهه استکبار در یک طرف و رزمندگان اسلام به تنهایی در یک طرف بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله جبهه استکبار در یک طرف و نظام اسلامی و ملت ایران در یک طرف قرار داشتند، گفت: با رهبری امام خمینی(ره)و ایثار ملت ایران پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) با مجاهدت ملت ایران در برابر استکبار ایستادند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند، گفت: پس از دفاع مقدس، جبهه داعش و اَمثال آن بر علیه مسلمانان مظلوم در منطقه آغاز شد که با شعار «الله اکبر» به جنگ «الله اکبر» آمدند.

وی با اشاره به اینکه داعش اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند، خاطرنشان کرد: این گروه‌های تکفیری با مجاهدت شهید سلیمانی و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از بین رفتند.

این مقام مسئول به برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه بصیرت و ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته سردار کرمی، برگزاری جلسات ستادی در سپاه استان و شهرستان‌ها، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به رده‌های مختلف بسیج و سپاه، فضاسازی تبلیغی محیطی، برنامه‌ریزی برای طراحی دیوارنگاره در مکان‌های پرتردد شهری، هماهنگی با اصحاب رسانه جهت انعکاس مناسب برنامه‌ها، هماهنگی با سازمان‌های مردم‌نهاد جهت برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی، چاپ پوستر و بروشور وصیت‌نامه شهید سلیمانی جهت توزیع در ادارات و برگزاری یادواره شهدا و نصب تصاویر و پوستر شهید سلیمانی توسط اتحادیه‌ها و اصناف از جمله اقدامات قبل از آغاز هفته گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: انعکاس برنامه‌های مهم و مصاحبه‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی، برگزاری مراسم گرامیداشت با حضور حداکثر 30 نفر و پخش زنده مراسم، هماهنگی جهت ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه و بسیج، حرکت موتورسواران در کمربندی شمالی شهر زنجان، برگزاری همایش با حضور مادران شهدا و تجلیل از سربازان نمونه نیز بخشی از برنامه‌ها در طول هفته گرامیداشت خواهد بود.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن قدردانی از تمام مردم شریف ایران گفتند که جهت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامتی هموطنان، هیچ کاروانی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی به سمت کرمان حرکت نکند و مردم کرمان به نیابت از تمام مردم ایران به زیارت مزار این شهید رفته و دعاگوی هموطنان خواهند بود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز گفت: نامگذاری آزادراه زنجان- تبریز به نام شهید سلیمانی، بیان فرازهایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی در ابتدای جلسات رسمی در طول یک ماه، افزایش تعداد جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی، نذر خون کارکنان ادارات و تقدیر از کادر بهداشت و درمان با حضور در بیمارستان‌ها و با اهدای نماد و تصویر سردار سلیمانی، پیشنهاداتی است که می‌تواند در این هفته انجام شده و به برنامه‌ها افزوده شود.

وی اظهار داشت: باید به سمت محتوای شهید سلیمانی در ابعاد جریان‌شناسی، دشمن‌شناسی و خودشناسی حرکت کنیم و بدانیم که دشمن چه هدفی را دنبال می‌کند و ما چه باید در برابر آن بکنیم.

940

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسپاه انصارالمهدیسردار جهانبخش کرمی
sedayezanjannews.ir/nx5032


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»