کد خبر: 5180
1399/11/07 - 16:39


در جلسه امروز شورای شهر رخ داد:

اصرار رئیس شورا بر حضور قرارگاه خاتم در پروژه‌ها!

رئیس شورای شهر زنجان از ضرورت ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به پروژه‌های شهر زنجان و پیگیری‌های مکرر در این زمینه اشاره کرد که از جمله این پروژه‌ها ساماندهی زنجانرود است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس شورای شهر زنجان از ضرورت ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به پروژه‌های شهر زنجان و پیگیری‌های مکرر در این زمینه اشاره کرد که از جمله این پروژه‌ها ساماندهی زنجانرود است.

به گزارش صدای زنجان، عباس راشاد امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که یکی از مباحث مهم فعلی ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای انجام پروژه‌های مهم شهری است، اظهار کرد: پیگیری‌ها در این زمینه هر روز از سوی شورا و شهرداری و مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در حال انجام است.

به گفته این مسئول یکی از پروژه‌های مهم شهری ساماندهی زنجانرود، پارک هاشم‌نژاد و ساختمان اداری در خیابان اشراق است که اصرار ما بر انجام این پروژه‌ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا است.

شورا در بودجه 1400 شهرداری سیاست کلان دارد

رئیس شورای شهر زنجان به تدوین بودجه سال آینده شهرداری اشاره داشته و عنوان کرد: سیاست شورای شهر در مورد بودجه 1400 شهرداری کلان بوده و تأکید ما بر این است که برخی از پروژه‌های اولویت‌دار همانند سبزه میدان و پادگان در مدت زمان مقرر سال آینده به بهره‌برداری رسیده و تحویل شهرداری شود.

وی با بیان این‌که داکت اختصاصی شهرداری با همکاری شرکت ایرانسل ایجاد شده است که می‌توان از ظرفیت برای ایجاد تابلوهای هوشمند بهره برد، بیان کرد: شبکه خدمت‌رسانی فیبر نوری بسیار گسترده بوده و تلاش ما بر این است تا از این شبکه فیبر نوری  به نحو مطلوب بهره‌مند شویم.

تعرفه عوارض باید بازدارنده بوده و از بروز تخلف جلوگیری کند

در ادامه رزاق محمدی، رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای شهر زنجان نیز در این جلسه به ضرورت توجه به متکی نبودن شهرداری بر عوارض اشاره داشته و یادآور شد: عوارض و درآمدهای ناشی از آن باید طوری تعیین شود که سبب ایجاد رکود اقتصادی نشود از طرفی تعرفه‌ها بازدارنده بوده و از ایجاد تخلف جلوگیری شود چرا که در غیر این صورت آشوب بصری در ساخت‌و سازها بیش از آنچه در حال حاضر وجود دارد خود را در شهر نمایان می‌کند.

وی به وضعیت پروژه پادگان و سبزه‌میدان به عنوان اولویت‌های شورا و شهرداری اشاره داشته و خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این دو پروژه طبق جدول زمانبندی و آنچه در قرارداد ذکر شده جزو دغدغه‌های شورا و شهرداری است هر چند پروژه سبزه‌میدان با کش و قوس‌های مختلفی همراه شده و هزینه‌های مضاعفی در این مدت تحمیل شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان معتقد است تاکنون هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی شورا به لحاظ تصویب مصوبات ارسالی شهرداری در مورد پروژه سبزه‌میدان نبوده و مشکل آنچنانی هم برای پیشبرد پروژه به جز موارد مالی مطرح نیست.

 

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانقرارگاه خاتمعباس راشاد
sedayezanjannews.ir/nx5180


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»