کد خبر: 5182
1399/11/07 - 17:6


درخواست استاندار زنجان از وزیر نیرو:

نیروگاه سلطانیه و زنجان۲ نیازمند دستور وزیر

حقیقی: تکمیل نیروگاه سلطانیه و نیروگاه زنجان ۲ آرین که در حال حاضر متوقف شده است دستور وزیر را می‌طلبد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان در آیین افتتاح پروژه های صنعت آب و برق که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در ۴ استان  زنجان، اصفهان، قم و سمنان برگزار شد، گفت: مردم در سراسر کشور از اقدامات وزارت نیرو بهره مند هستند و استان زنجان هم از این تلاش‌‌ها بی‌بهره نیست.

 حقیقی با بیان اینکه در شرایط کرونا سیستم و دستگاه هایی که بتوانند کمک بیشتر و موثرتری داشته باشند،  شایسته تقدیر هستند گفت: وزارت نیرو در این راستا پیشگام بوده و با طرح برق امید علاوه بر مدیریت مصرف که هدف اول بود، کمک به اقشار کم درآمد را هم هدفگذاری کرد.

 استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه اگرچه قرار بود خدمات ۴۰گانه توزیعی در سال ۱۴۰۴ به صورت غیر حضوری انجام شود،افزود:اما شاهد هستیم که از آذرماه امسال این خدمات به صورت 100درصد غیر حضوری انجام می گیرد.

 استاندار زنجان رفع مشکل نقدینگی ایران ترانسفو، افزایش ۱۰ برابری سرمایه آن و جذب ۸۴۰ نفر نیرو  را از دیگر موفقیت‌های صنعت برق عنوان کرد.

حقیقی دستور وزیر نیرو در جهت رسیدگی و کمک به تکمیل طرح نیروگاه سلطانیه و نیز نیروگاه زنجان ۲ آرین که در حال حاضر متوقف شده است را از جمله درخواست‌های استان از وزیر نیرو عنوان کرد.

 

940

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناستاندار زنجانحقیقیپروژه های برق
sedayezanjannews.ir/nx5182


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»