کد خبر: 5183
1399/11/07 - 17:8


در آیین افتتاح ۱۰ پروژه تامین برق در استان عنوان شد:

مصرف ۷۵درصد انرژی برق استان در صنعت و کشاورزی

رجبی مشهدی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با بیان اینکه عملیات برق رسانی ۲ پست شهرک صنعتی امسال آغاز و در مدت ۴ ماه به پایان رسید، گفت: این طرح‌ها از جمله طرح‌های مهم و زیرساختی برای تامین برق صنایع استان بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رجبی مشهدی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با بیان اینکه عملیات برق رسانی ۲ پست شهرک صنعتی امسال آغاز و در مدت ۴ ماه  به پایان رسید، گفت: این طرح‌ها از جمله طرح‌های مهم و زیرساختی برای تامین برق صنایع استان بود.

وی به پست ۶۳ کیلوولت توکلی در مرکز شهر هم اشاره کرد وافزود: به منظور رعایت مسائل صوتی تعویض ۲ دستگاه ترانسفورماتور را  در این پست داشتیم.

رجبی‌مشهدی، ارتقای سیستم کنترل پست ۴۰۰ کیلو‌ولت سلطانیه  را از دیگر طرح‌های امروز عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر همچنین به طرح تعویض ۱۰۰ درصد شبکه‌های فشار ضعیف مسی با کابل خودنگهدار اشاره و تاکید کرد: این کار در قابلیت اطمینان شهر و استان و نیز آشتی با درختان نقش بسزایی  دارد.

رجبی مشهدی، همچنین تامین برق چهار روستا، پروژه‌های حوزه هوشمندسازی با به‌کارگیری ۶هزار کنتور در قالب قرائت از راه دور، و ارتقاء بسیاری از شبکه ها در بخش توزیع را از جمله اقدامات انجام گرفته عنوان کرد.

وی میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را  به ارزش ۱۱۶ و نیم میلیارد تومان اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد از انرژی برق استان زنجان در صنعت و کشاورزی مصرف می شود، گفت:

 ۱۷ مشترک صنعتی بزرگ و ۳۹ شهرک صنعتی در حال فعالیت‌ هستند.

 

940

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانرجبی مشهدیبرق زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5183


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»