کد خبر: 5185
1399/11/07 - 17:33


تذکر عضو شورای شهر زنجان به شهردار:

اتوبوس‌های راکد شهرداری را به حاشیه شهر بفرستید

ضو شورای شهر زنجان در تذکر به شهردار نسبت به راکد بودن 30 دستگاه اتوبوس درون شهری در مدت 8 ماه گذشته در شهرداری به ضرورت فعالیت این اتوبوس‌ها در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار اشاره کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای شهر زنجان در تذکر به شهردار نسبت به راکد بودن 30 دستگاه اتوبوس درون شهری در مدت 8 ماه گذشته در شهرداری به ضرورت فعالیت این اتوبوس‌ها در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار اشاره کرد.

به گزارش صدای زنجان، منصور مرادلو امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان خطاب به شهردار اظهار کرد: با وجود تمامی مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی در طول 8 ماه گذشته شاهد عدم فعالیت 30 دستگاه اتوبوس درون شهری هستیم از طرفی با نارضایتی شهروندان حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار در عدم خدمات‌رسانی این ناوگان مواجهیم از همین رو ضروری است اتوبوس‌های راکد شهرداری در این مناطق فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان به ضرورت اتمام فعالیت عمرانی در کانال شنبم برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی برای شهروندان اشاره داشته و تصریح کرد: متأسفانه فعالیت عمرانی در این کانال از سه ماه پیش تاکنون رها شده و وقتی هم از شهرداری پیگیر موضوع می‌شویم می‌گویند پیمانکاری برای انجام این کار در سامانه ثبت نام نکرده است.

اگر شهروندی در کانال نیمه‌کاره شنبم دچار آسیب شود چه کسی جوابگوست؟

وی متذکر شد: شهرداری باید توضیح دهد اگر شهروندی در این کانال دچار آسیب شد چه کسی جوابگوست؟ متأسفانه سازمان عمران شهرداری فقط حقوق می‌گیرد پس برآیند فعالیت‌هایشان چیست؟ آیا در شهر زنجان برای اتمام کار این کانال پیمانکاری وجود ندارد؟

مرادلو به وجود تیرهای برق در وسط معابر به ویژه در بافت مرکزی شهر به واسطه ساخت‌و سازها و عقب‌نشینی‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: از آنجایی که جابه‌جایی این تیرهای برق هزینه کلانی می‌خواهد از طرفی سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده ضروری است شهرداری با اداره برق برای برطرف کردن این مشکل رایزنی و در صورت لزوم تفاهم‌نامه‌ای منعقد کند.

وی به انعقاد قرارداد شهرداری با پیمانکار بخش خصوصی برای حمل مکانیزه زباله منطقه 4 اشاره داشته و عنوان کرد: درخواست ما از شهرداری بر تسریع در عملیاتی شدن این قرارداد است تا کارگرانی که چندین ماه بیکارند در این واحد بکارگیری شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر زنجان از بی‌توجهی شهرداری نسبت به ارائه لباس به کارگران فضای سبز انتقاد کرد و افزود: طبق قانون کار در سال باید دو بار به کارگران لباس داده شود در حالی که از ابتدای سال تاکنون هنوز این حق قانونی کارگران عملی نشده است. لباس زباله گرد در شان کارگر فضای سبز نیست و شهرداری موظف است بعد از عید در اسرع وقت لباس‌های بهاره این کارگران را تحویل دهد.

 

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشورای شهر زنجانمرادلو
sedayezanjannews.ir/nx5185


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»