کد خبر: 5228
1399/11/18 - 12:47


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

دستور دادستانی برای شناسایی فروشندگان امتیاز مسکن ملی

متخلفان این بار با فروش حق امتیاز مسکن ملی اقدام سعی در اخلال در بازار خرید و فروش مسکن دارند. بنا به اظهارات معاون راه و شهرسازی استان زنجان تاکنون 40 نفر از فروشندگان متخلف که در سایت دیوار با درج آگهی فروش اقدام به فروش غیرقانونی امتیازشان داشتند شناسایی و اخطاریه‌های مربوطه مبنی بر حذف امتیاز مسکن ملی را کسب کرده‌اند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- متخلفان این بار با فروش حق امتیاز مسکن ملی اقدام سعی در اخلال در بازار خرید و فروش مسکن دارند. بنا به اظهارات معاون راه و شهرسازی استان زنجان تاکنون 40 نفر از فروشندگان متخلف که در سایت دیوار با درج آگهی فروش اقدام به فروش غیرقانونی امتیازشان داشتند شناسایی و اخطاریه‌های مربوطه مبنی بر حذف امتیاز مسکن ملی را کسب کرده‌اند.

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به مراجعه تعدادی از خریداران امتیاز مسکن ملی به این دستگاه اظهار کرد: تعدادی از کسانی که امتیاز خرید مسکن در طرح اقدام ملی مسکن را دارند اقدام به فروش حق امتیاز خود در قبال دریافت مبالغی پول کرده‌ و خریداران این امتیازها نیز با دریافت سفته از فروشنده وارد معامله شده‌اند. تاکید می‌کنیم خریداران و فروشندگان این امتیازها مرتکب جرم شده‌اند و باید منتظر برخورد قانونی دستگاه‌های متولی باشند.

فروشندگان امتیاز مسکن ملی حذف می شوند

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه برخی از متخلفان در فضاهای مجازی و از طریق سایت دیوار اقدام به فروش امتیاز اقدام ملی مسکن خود کرده‌اند که تا کنون 40 نفر از این افراد شناسایی و اخطارهای لازم مبنی بر حذف آگهی از دیوار به آنها ارائه شده است.

شاهین‌فر با اشاره به نامه ارسالی مکتوب دادستانی برای رصد دقیق خرید و فروش‌های امتیاز مسکن اقدام ملی عنوان کرد: قطعا این خریدوفروش‌های غیرقانونی در مراجع قضایی منجر به پرونده شده است که این دستگاه پیگیر جدی برای اقدام قانونی اداره کل راه و شهرسازی استان شده است. ما نیز بر اساس پیگیری مرجع قضایی این افراد را شناسایی و پس از احراز فروش حق امتیاز اقدام ملی مسکن اشخاص، اسامی‌شان حذف می‌شود، حالا هر چقدر هم که واریزی داشته باشند!

بهانه فروشندگان حق امتیاز مسکن ملی در نداشتن پول برای انجام واریزی‌ها را نمی‌پذیریم

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای از سوی فروشندگان حق امتیاز مسکن اقدام ملی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، ابراز کرد: برخی از فروشندگان حق امتیاز مسکن ملی اعلام می‌کنند که به علت نداشتن پول مجبور به فروش حق امتیاز شده‌اند، خب اگر پول نداشتید برای چه ثبت‌نام کردید؟ این اظهارات صرفا بهانه است و ما به هیچ عنوان قبول نمی‌کنیم.

شاهین‌فر با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی در راستای وظایف خود موضوع فروش حق امتیاز مسکن ملی را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اتحادیه زیرمجموعه پیگیری می‌کند، عنوان کرد: در واریزی‌های دوم تعداد کسانی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی حق امتیاز مسکن کرده‌اند مشخص می‌شود و به محض احراز تخلف، بدون هیچ اغماضی حذف می‌شوند.

خریداران غیرقانونی حق امتیاز مسکن ملی شکایات خود را از مراجع قضایی پیگیری کنند

وی از خریداران حق امتیاز مسکن ملی اقدام خواست تا مشکلات خود را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند و به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه نکنند زیرا وظیفه این دستگاه در حد شناسایی و حذف متخلفانی است که به صورت غیرقانونی اقدام به فروش حق امتیاز مسکن کرده‌اند، است.

 

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفروش امتیاز مسکن ملیشاهین فردادستانی
sedayezanjannews.ir/nx5228


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»