کد خبر: 5230
1399/11/18 - 15:46


رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد:

کاهش 14درصدی جمعیت کیفری زندان‌های استان

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با کاهش ۱۴ درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها مواجه هستیم گفت: دیدار چهره به چهره زندانیان و بررسی مشکلات زندان تاثیر مناسبی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با کاهش ۱۴ درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها مواجه هستیم گفت: دیدار چهره به چهره زندانیان و بررسی مشکلات زندان تاثیر مناسبی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در حاشیه دیدار چهره به چهره مسئولان و قضات دستگاه قضایی استان با زندانیان گفت: توجه به امور زندان و زندانی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان از برنامه‌های مهم دوره تحول دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه با همکاری و همراهی قضات و اداره زندان‌های استان اقدامات و تلاش‌های موثری برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان انجام شده است، افزود: در این راستا با کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندان‌ها مواجه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه از برنامه منظم و مستمر دستگاه قضایی استان بازدید از زندان و بررسی مشکلات زندانیان است گفت: ایام‌الله دهه فجر نیز فرصتی شد تا از لحاظ شرایط کرونایی از زندان‌ها بازدید شود و دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان در دو روز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های بازدید از زندان و زندانیان هدفمند می‌باشد، تصریح کرد: مسئولان و قضات حوزه‌های قضایی شهرستان‌های ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه در مراکزی که زندانیان نگهداری می‌شوند حضور خواهند داشت چراکه دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات زندان تاثیر مناسبی در صدور آراء و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس دارد.

 

940

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانصادقی نیارکیجمعیت کیفری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5230


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»