کد خبر: 5305
1399/12/10 - 10:1


پنجمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان نفرات برتر خود را شناخت

پنجمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، روز گذشته نفرات برتر خود را شناخت. طبق آمار دبیرخانه پنجمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان طی مهلت تعیین شده برای ارسال آثار ۳۰۱۸ اثر به دبیرخانه ارسال شد که شامل ۱۱۶۵ اثر در بخش شعر، ۷۸۵ اثر در بخش نثر، ۶۸۱ اثر در بخش عکس و ۳۸۷ اثر در بخش قطعات صوتی و تصویری بود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پنجمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، روز گذشته نفرات برتر خود را شناخت. طبق آمار دبیرخانه پنجمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان طی مهلت تعیین شده برای ارسال آثار ۳۰۱۸ اثر به دبیرخانه ارسال شد که شامل ۱۱۶۵ اثر در بخش شعر، ۷۸۵ اثر در بخش نثر، ۶۸۱ اثر در بخش عکس و ۳۸۷ اثر در بخش قطعات صوتی و تصویری بود.

در بخش عمومی شعر این جشنواره سعید مبشر از دانشگاه تهران رتبه اول را از آن خود کرد و هیئت داوران در این بخش، شخصی را حائز رتبه دوم ندانستند و رتبه سوم این بخش را به صورت مشترک به شکیبا غفاریان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و محمد زارعی از پیام نور دلیجان اعطا کردند . همچنین در بخش ویژه محسن کاویانی از دانشگاه قم در بخش روضه های خانگی ، فاطمه بیراوند از پیام نور البرز  در بخش مدافعان سلامت؛ علی سلیمیان از پیام نور زرین شهر در بخش وقف و همدلی از برگزیدگان بخش ویژه شعر این دوره از سوگواره ملی میعاد گاه عاشورایی بودند .

 در بخش نثر نیز سمیرا یکه تاز از پیام نور تهران جنوب در بخش روضه های خانگی و نسرین کرمزاده  از دانشگاه زنجان در بخش مدافعان برگزیده شده و در بخش عمومی نیز غلام عباس حسینی از دانشگاه اصفهان و محمد جواد نادری از دانشگاه رازی کرمانشاه توانستند رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کنند.

در بخش عمومی عکس نیز هیئت داوران مهدی فیض اللهی از دانشگاه علمی و کاربردی تهران، نسرین نوابی از دانشگاه دختران سبزوار و پوریا ترابی از دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان و حسین آذر از دانشگاه پیام نور نیشابور و مهدی عقیقی از دانشگاه اقبال لاهوری مشهد را  به عنوان منتخبان بخش عکس انتخاب کردند .

در بخش عمومی قطعات صوتی و تصویری  سعید نجاتی از دانشگاه ایگی ترکیه توانست رتبه اول را از آن خود کند. هیئت داوران در این بخش شخصی را حائز رتبه دوم ندانستند و فاطمه جهرمی از دانشگاه علوم پزشکی جهرم و علی سوری از دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس را به صورت مشترک به عنوان رتبه سوم بخش قطعات صوتی و تصویری انتخاب کردند.

شایان ذکر است در بخش ویژه قطعات صوتی و تصویری رضا اوصانلو از دانشگاه علوم و تحقیقات و حسین ملهونی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به عنوان نفرات برگزیده این بخش انتخاب شدند .

گفتنی است دبیرخانه پنجمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان از ۱۰ مردادماه امسال، همزمان با روز شهادت امام محمدتقی (ع) کار خود را آغاز و در پایان صفر به کار خود پایان داد.

همچنین طبق اعلام دبیرخانه جشنواره از دانشجویان اهل تسنن و کشورهای افغانستان و دانشگاه ازمیر ترکیه نیز آثاری به این سوگواره ارسال شده بود.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهره میرعیسی خانی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان
sedayezanjannews.ir/nx5305


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»