کد خبر: 5352
1399/12/18 - 12:7


معاون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

بازار نیازی به مرغ منجمد ندارد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان می‌گوید که تا پایان سال نه تنها قیمت مرغ از 20 هزار و 400 تومان تجاوز نمی‌کند بلکه با توجه به تولید بیش از نیاز بازار مصرف استان، به هیچ عنوان نیازی به توزیع مرغ منجمد در سطح خرده‌فروشی‌ها نیست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان می‌گوید که تا پایان سال نه تنها قیمت مرغ از 20 هزار و 400 تومان تجاوز نمی‌کند بلکه با توجه به تولید بیش از نیاز بازار مصرف استان، به هیچ عنوان نیازی به توزیع مرغ منجمد در سطح خرده‌فروشی‌ها نیست.

سیدمحمدعلی صادقی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به رضایت مرغداران از روال توزیع نهاده‌ها از طریق سامانه بازارگاه اظهار می‌کند: تولیدکننده‌های استان زنجان نهاده موردنیاز واحد خود را از این سامانه خریداری کرده و مشکلی بابت آن وجود ندارد و فعالان نیز راضی‌اند.

صادقی بازار مرغ گرم را آرام دانسته و با تاکید بر اینکه تا پایان سال ه تنها قیمت مرغ از 20 هزار و 400 تومان تجاوز نمی‌کند، می‌گوید: با توجه به تولید بیش از نیاز بازار مصرف استان، به هیچ عنوان نیازی به توزیع مرغ منجمد در سطح خرده‌فروشی‌ها نیست.

بنا به گفته مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان تا پایان سال جاری بیش از ۵۵ تن گوشت مرغ منجمد به بازار استان زنجان ترزیق می شود. طی چند هفته گذشته نیز بیش از ۹۹ تن گوشت مرغ منجمد وارد بازار شده است.

چند وقت پیش نیز جواد تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد موجود در انبار داریم، تاکید کرد: مردم نگرانی در خصوص گوشت مرغ نداشته باشند.

وی با بیان اینکه استان زنجان کمبودی در خصوص گوشت مرغ ندارد، گفت: 3 برابر نیاز در داخل استان گوشت مرغ تولید می شود، در حال حاضر مرغ به وفور در بازار عرضه می شود و مرغداری ها همکاری خوبی با سازمان جهاد کشاورزی دارند.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبازار مرغمرغ منجمدجهاد کشاورزی
sedayezanjannews.ir/nx5352


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»