کد خبر: 5385
1399/12/23 - 14:11


اجرای نوروزی طرح پیک کتاب در 4 کتابخانه زنجان

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اظهار کرد: طرح پیک کتاب در ایام نوروز به کمک دوستداران کتاب می‌آید

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اظهار کرد: طرح پیک کتاب در ایام نوروز به کمک دوستداران کتاب می‌آید.

امیر علی نیکبخش، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی با توجه به شرایط کرونایی همه کتابخانه‌های استان زنجان تعطیل است ، گفت: این کتابخانه‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی، تعطیل خواهند بود منتهی بحث «طرح پیک کتاب» به کمک علاقه‌مندان کتاب آماده است تا اگر مایل به تهیه کتاب از کتابخانه‌ها بودند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح «پیک کتاب» با هدف دسترسی آسان اعضای کتابخانه به منابع مکتوب، اجرا می‌شود، ادامه داد: در این طرح با تماس اعضای کتابخانه‌ها با کتابخانه، کتاب مورد نظر به خانه افراد تحویل داده می شود تا نیازی به مراجعه این افراد به کتابخانه نباشد. نیک بخش خاطر نشان کرد: در این مرحله 4 کتابخانه تحت طرح کتابرسانی  قرار دارند و در تعطیلات عید کتاب تحویل دوستداران کتاب در سطح شهر می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه 4 کتابخانه سهرودی ، سید افضل موسوی، روزبه و مهدوی عضو طرح کتابرسان هستند، افزود: افراد می توانند با شماره تماس کتابخانه ها تماس بگیرند و نسبت به رزو و ثبت کتاب اقدام کنند .

به گفته نیک بخش در روزهای پایانی سال که خانواده‌ها مشغول خانه تکانی هستند، همه کتابخانه‌ ها آمادگی دریافت کتابهای مازاد خانه ها را دارند و افراد می توانند با مراجعه به کتابخانه و تحویل کتابهای مازاد خود در زمینه اهدای این کتابها به کتابخانه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهره میرعیسی‌خانی

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپیک کتابامیر علی نیکبخش
sedayezanjannews.ir/nx5385


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»