کد خبر: 5469
1400/01/17 - 16:42


معاون درمان علوم پزشکی استان زنجان:

بیمارستان صحرایی در حال پیگیری است

عدم پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها صحت ندارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون درمان علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: عدم پذیرش بیماران در بیمارستانها به هیچ وجه صحت نداشته و هیچ کسی در هر سطحی حق ممانعت از پذیرش بیماران در بیمارستانها را ندارد.

با قرمز شدن وضعیت کرونا در استان زنجان و در شرایطی که فرماندار شهرستان زنجان از پیشنهاد ایجاد بیمارستان صحرایی در شهرستان خبر میدهد و میگوید که موافقت ستاد کرونای استان با دایر شدن این بیمارستان صادر شده است.

«علیرضا آرمانی کیا»، معاون درمان علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه روند مراجعه و بستری بیماران بسیار سریع و افزایشی است و در حال حاضر ۴۳۹ نفر در بیمارستانهای استان بستری هستند، گفت: بستری های بیمارستانهای استان لحظه به لحظه کنترل می شود.

وی ادامه داد: همه بیماران مراجعه کننده پذیرش شده و بر اساس وضعیت بیماری و بعد از تریاژ،اقدامات اولیه تشخیصی و درمانی، در صورت نیاز و عدم وجود تخت بستری توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با آمبولانس های مجهز و تکنسین‌های مجرب به سایر بیمارستانهای واجد شرایط ارجاع داده می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقاهتگاه‌های استان هم ظرفیت دیگری برای مدیریت این شرایط سخت هستند که از ظرفیت آنها نیز حتما نهایت استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه «آیا احداث بیمارستان صحرایی مورد تائید قرار گرفته است؟»، به بیان همین نکته بسنده کرد که برپایی بیمارستان صحرایی در حال پیگیری است.

آرمانی کیا با اشاره اینکه مراجعات بر اساس فرایند اعلام شده از سوی دانشگاه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد تا این شرایط بحرانی را بهتر و با حداقل عارضه مدیریت کنیم، افزود: برای عبور از پیک سنگین چهارم کرونا همچنان نیازمند همکاری، همراهی و مشارکت صمیمانه مردم، اصحاب رسانه و همه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

این مسئول ادامه داد: همه با وحدت و همدلی مثل گذشته باید احساس مسئولیت کنند، دست به کار شوند و در این شرایط سخت به مدیریت استانی و دانشگاهی کرونا کمک کنند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده جدی‌‌تر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی،پرهیز از تجمعات و ترددهای غیرضروری بهترین و کم هزینه‌ترین واکسیناسیون و کمک و حمایت عمومی برای مهار کامل بیماری کروناست./ 942

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانآرمانی کیانبیمارستان صحرایی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5469


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»