کد خبر: 5511
1400/01/25 - 14:0


رئیس اتاق اصناف زنجان موضوع اهدای کارت‌های هدیه در آستانه سال نو را تایید کرد؛

احسان آقای رئیس!

رئیس اتاق اصناف زنجان: من کارت هدیه داده‌ام اما از جیب خودم بود!/ خودم می‌دانم به چه کسی کارت دادم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس اتاق اصناف زنجان ضمن تایید اهدای کارت هدیه به برخی ادارات مرتبط با این اتاق، تاکید کرد که این کارت‌ها از حساب شخصی وی تهیه شده‌اند و به کسی ارتباط ندارد ضمن اینکه در ادامه گفت‌وگو اهدای کارت هدیه به ادارات را هم منکر شد اما عضو دیگر هیئت مدیره اتاق موضوع را خانوادگی خواند!

سیدمحمود موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در رابطه با شایعه توزیع تعداد قابل توجهی کارت هدیه از سوی این اتاق بین تعدادی از کارکنان برخی دستگاه‌های دولتی و هم‌چنین سرنوشت 200 میلیون تومانی که در همان روزها در حساب اتاق اصناف موجود بود، اظهار کرد: «کل موضوع کارت‌های هدیه شایعه است».

موسوی در پاسخ به این سوال که «اگر گیرنده کارت هدیه اتاق اصناف در مقابل شما به این موضوع اذعان کند باز هم تکذیب می‌کنید»، گفت: «کسی از جیب اتاق اصناف به شخصی یا جایی کارت هدیه نداده است، ممکن است من از جیب خودم به همه شهر کارت هدیه بدهم. من کارت هدیه داده‌ام اما از جیب خودم بوده است! اهدای این کارت‌های هدیه محدود به چند اداره نیست، بحث‌هایی مانند کمک مومنانه و احسان به کودکان بی‌سرپرست مطرح شده و کارت هدیه هم داده‌ایم».

وی در ادامه حتی اهدای کارت هدیه «از جیب خودش» به برخی ادارت دولتی را هم در پاسخ سوال قبلی تایید کرده بود، رد کرد و ادامه داد: «تاکید می‌کنم که از جیب اتاق به کسی یا نهاد و سازمانی کارت هدیه نداده‌ام اما اینکه از جیب خودم به چه کسی کارت هدیده داده‌ام، خودم می‌دانم. البته آن سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که در شایعات به آن‌ها اشاره شده شامل این کارت‌های هدیه نمی‌شوند!»

موسوی در مورد سرنوشت 200 میلیون تومانی که روزهای پایانی سال گذشته در حساب اتاق اصناف موجود بوده اما اطلاعات دقیقی از نحوه برداشت و محل هزینه آن نیست در حالی که کارکنان اتاق در ماه‌های اخیر حقوق و مزایای کامل خود را دریافت نکرده‌اند نیز گفت: «اتاق اصناف ذی‌حسابی دارد و من نمی‌توان اسرار حساب اتاق را به کسی بگویم. اگر کسی بخواهد ریالی از حساب اتاق را جابه‌جا کند باید جوابگو باشد و اگر هم مبلغی برداشته شده باشد در چارچوب اموری بوده که می‌توانستیم هزینه کنیم. اتاق حساب و بانک و سند دارد و برداشتن پول به این راحتی‌ها نیست».

موضوع خانوادگی است

از سویی دیگر اطلاعات به‌دست امده از ماجرای کارت‌های هدیه در اتاق اصناف نشان می‌دهد که مبلغ لازم برای این کارت‌ها از حساب شخصی یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف زنجان برداشت شده که قبل از پایان سال این مبلغ از حساب اتاق به این عضو برگردانده شده است.
در این رابطه مرتضی انتصار، عضو هیئت مدیره اتاق اصناف زنجان ضمن بیان این جمله که «پیگیری این موضوع چه ربطی به رسانه دارد»، تاکید کرد: «من نمی‌دانم امور یک سازمان و نهاد خصوصی به دیگران چه ارتباطی دارد. اینجا بازرس و حسابرس دارد و هر کاری برای خود سند دارد. نمی‌دانم رسانه در این ماجرا دنبال چیست و از آن‌جایی که از پشت تلفن نمی‌توانم بحثی داشته باشم دعوت می‌کنم تا رودررو مسائل را بررسی کنیم».

ابهام در ماجرای کارت‌های هدیه و سرنوشت 200 میلیون تومانی که روزهای پایانی سال گذشته در حساب اتاق بود در حالی است که هنوز حضور برخی از اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف در راس مدیریت اتاق و ادامه فعالیت آن‌ها ابهام قانونی دارد. 940 

انتهای پیام/

خبرنگار: مهدی سهرابی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانکارت هدیه اتاق اصنافسید محمود موسویاتاق اصناف زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5511


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»