کد خبر: 7614
1400/02/28 - 10:10


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نان تا انتخابات ریاست‌جمهوری گران نمی‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت که تا زمان انتخابات ریاست جمهوری، خبری از افزایش نرخ نان اعم از بربری، لواش و سنگک نیست و هرگونه افزایش نرخ نان پس از انتخابات نیز بر اساس سیاست کشوری است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به دنبال انتشار اخبار افزایش 50 درصدی نرخ نان در فضای مجازی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت که تا زمان انتخابات ریاست جمهوری، خبری از افزایش نرخ نان اعم از بربری، لواش و سنگک نیست و هرگونه افزایش نرخ نان پس از انتخابات نیز بر اساس سیاست کشوری است.

با این وجود در سویی دیگر نانوایی‌های استان زنجان که بی‌صبرانه منتظر افزایش قیمت نان هستند به صدای زنجان می‌گویند: ما از مسئولان انتظار داریم تا در اعمال نرخ جدید نان، افزایش هزینه مواد اولیه، اجاره مغازه و کارگر لحاظ و از مواردی مثل هرینه برق، گاز و غیره را هم در نظر بگیرند چر که طی دو سال اخیر برخلاف افزایش چند برابری مواد اولیه، اجاره مغازه، دستمزد کارگر و غیره نرخ نان ثابت مانده که قابل قبول نیست.

چند وقت پیش بود که حجت‌الله نصیری، رئیس اتحادیه نانوایان کرج در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد، امسال نرخ انواع نان حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده و چند روزی است که نانوایان نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند.

او گفت: به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم، ابلاغ رسمی نرخ جدید نان به چند روز آینده موکول شده است.

اما ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با بیان اینکه هر گونه افزایش نرخ نان در زنجان بر اساس مصوبات کشوری است، اظهار می‌کند: تا زمان انتخابات ریاست جمهوری خبری از افزایش نرخ نان اعم از بربری، لواش و سنگک نیست و هر گونه افزایش نرخ نان پس از انتخابات نیز بر اساس سیاست کشوری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید می‌کند: استاندار زنجان و اعضای کارگروه آرد و نان تا زمان ابلاغ نرخ جدید هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارند.

به گزارش صدای زنجان، هم‌اکنون قیمت بربری نوع یک و ۲ به ترتیب ۷۵۰ و ۱۲۵۰ تومان، لواش ۲۵۰ و سنگک ۱۲۵۰ تومان است و بنا به اظهارات مسئولان استانی افزایش خودسرانه نرخ نان بدون مصوبه بوده و با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانگرانی نانناصر فغفوری
sedayezanjannews.ir/nx7614


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»