کد خبر: 7631
1400/03/03 - 13:10


سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

خدابنده، صاحب ناحیه صنعتی اختصاصی می‌شود

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این تصمیم به دنبال استقبال سرمایه‌گذاران فعال در حوزه تولید ادوات کشاورزی و پوشاک اتخاذ شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این تصمیم به دنبال استقبال سرمایه‌گذاران فعال در حوزه تولید ادوات کشاورزی و پوشاک اتخاذ شد.

محسن عباسی، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اهداف این مجموعه اظهار کرد: معتقدیم با تدوین اهداف میان مدت و استراتژی‌های لازم می‌توان در جهت حصول به اهداف کلی گام برداریم. افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک، توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب وکار صنایع کوچک کشور و استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی از اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی است که برای نیل به آن برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها از وظایف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است تا زمینه برای استقرار واحدها را فراهم کنیم ما در تلاشیم تا بسترها را برای حضور سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم.

عباسی حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک را از اهداف این مجموعه اعلام کرد و با اشاره به استعداد شهرستان خدابنده در تولید ادوات کشاورزی و پوشاک گفت: در حال حاضر فعالان تولید پوشاک و ادوات کشاورزی در خدابنده به صورت پراکنده مشغول هستند، در نظر داریم ناحیه صنعتی اختصاصی برای سرمایه‌گذاران و فعالان مذکور ایجاد کرده و آن‌ها را در یک نقطه متمرکز کنیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان استقبال فعالان واحدهای تولیدی پوشاک و ادوات کشاورزی را مطلوب اعلام کرد و گفت: معتقدیم پروژه‌های توسعه و تکمیل کلیه زیر ساخت‌های مورد نیاز استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی منجر به بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک استان خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانخدابندهشهرک صنعتیمحسن عباسی
sedayezanjannews.ir/nx7631


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»