کد خبر: 7677
1400/03/15 - 15:4


پس از حضور اعضای انصرافی شورای شهر زنجان در ستاد رئیسی اتفاق افتاد؛

نماینده رد صلاحیت شده زنجان در ستاد رئیسی

علی وقف‌چی که صلاحیت او برای مجلس یازدهم رد شده بود در ستاد رئیسی حکم گرفت!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پس از حضور چهره‌های مختلف شورایی زنجان در ستاد سیدابراهیم رئیسی حالا نوبت به نماینده رد صلاحیت شده زنجان و طارم رسید تا در ستاد رئیسی حکم بگیرد.

پس از آن‌که با مشخص‌شدن کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 و افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال رئیس‌جمهور شدن رئیسی در این انتخابات، برخی از چهره‌های تاییدصلاحیت نشده، انصرافی برای شورای شهر ششم زنجان راه ستاد رئیسی را در پیش گرفتند و حتی برای برخی از اعضای فعلی شورای شهر نیز احکام مختلف در این ستاد صادر شد، حالا خبر رسیده که «علی وقف‌چی» نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس که برای مجلس فعلی صلاحیت او مورد تایید قرار نگرفت نیز راه ستاد رئیسی را در پیش گرفته و حکمی با عنوان «رئیس ستاد مردمی همبستگی ملت ایران (هما)» دریافت کرده است.

در بخشی از حکمی که با امضای «سیدصولت مرتضوی»، معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و مردمی رئیسی صادر کرده، آمده است:

«با توجه به استقبال  و حمایت اقشار و تشکل‌های مختلف از دولت مردمی ایران قوی 1400، بدین وسیله فعالیت ستاد مردمی، همبستگی ملت ایران (هما) در حمایت از دولت مردمی ایران قوی 1400 با مسئولیت آقای «علی وقف‌چی» به صورت کشوری اعلام می‌گردد».

وقف‌چی به همراه فریدون احمدی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم (دور قبل) بود که صلاحیت او برای حضور در مجلس فعلی رد شد و نتوانست به حضور خود در مجلس ادامه دهد. این نماینده سابق مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 هم ثبت‌نام کرده بود که شرایط لازم حتی برای بررسی شرایط در شورای نگهبان را هم نداشت.

حالا با صف طولانی که برای گرفتن حکم از ستادهای رئیسی در استان تشکیل شده و ستادهایی که با احکام مختلف برای افراد مختلف تشکیل می‌شود باید دید اگر رئیسی به ریاست‌جمهوری رسید آیا داستان سهم‌خواهی‌ها که افشارچی، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله رئیسی در استان زنجان نیز از آن ابراز نگرانی کرده است به وقوع می‌پیوندد یا نه.

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانعلی وقف چیابراهیم رئیسیانتخابات 1400
sedayezanjannews.ir/nx7677


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»