کد خبر: 7685
1400/03/19 - 9:43


در جلسه هماهنگی ستادهای نامزدهای اصلاح‌طلب ریاست‌جمهوری در زنجان مطرح شد:

اتحاد ستادهای کاندیداهای اصلاح‌طلب در زنجان برای انتخابات 1400

فعالان ستاد های کاندیداهای اصلاح‌طلب درزنجان بر حضور موثر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو و اتحاد گروه‌های اصلاح‌طلب استان تاکید کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فعالان ستاد های کاندیداهای اصلاح‌طلب درزنجان بر حضور موثر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو و اتحاد گروه‌های اصلاح‌طلب استان تاکید کردند.

با جدی‌تر شدن رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری دولت سیزدهم، برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب زنجان در جلسه هماهنگی ستادهای کاندیداهای اصلاح طلب به بررسی مسائل پیرامون انتخابات و ایجاد هماهنگی‌های لازم برای نزدیکی ستادهای نامزدهای اصلاح‌طلب در زنجان پرداختند.

در این جلسه که در ستاد انتخاباتی «محسن مهرعلیزاده» در زنجان و با حضور اعضای ستاد انتخاباتی «عبدالناصر همتی» برگزار شد، حاضران با ذکر این نکته که با وجود نابرابر بودن شرایط انتخابات و رد صلاحیت چهره‌های شناخته‌شده اصلاحات، اصلاحات هم‌چنان پایگاه خود را در میان آحاد جامعه دارد و باید تلاش ها برای مشارکت عمومی و جلب نظر اصلاح طلبان و حامیان آنان برای ورود به عرصه انتخابات  افزایش پیدا کند.

در این جلسه علاوه بر طرح برخی نظرات پیرامون مسائل انتخاباتی استان، تصمیمات لازم برای اتحاد بیشتر گروه‌های اصلاح‌طلب زنجان و برگزاری جلسات بیشتر اتخاذ شد.

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانانتخابات 1400همتیمهرعلیزاده
sedayezanjannews.ir/nx7685


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»