کد خبر: 7705
1400/03/28 - 9:12


فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

انتخابات، روز بصیرت است

سردار کرمی: مردم برای دفاع از خون شهدا و رقم زدن آینده این کشور پای صندوق‌های رای بیایند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش مهم مردم در رقم زدن آینده کشور از آن‌ها خواست تا برای حفظ خون بیش از 220 هزار شهید و آبادانی کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز با حضور در ستاد انتخاباتی استان با اشاره به نقش پررنگ مردم در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مردم با تقدیم بیش از 220 هزار شهید، عزت و شرافت را در معرض دید جهانیان قرار دادند.

سردار کرمی با بیان اینکه هر برگ تاریخ نظام مقدس ایران گواه عزت و صلابت مردم ایران است، عنوان کرد: امروز، روز انتخابات (ریاست جمهوری وشوراهای شهر و روستا) است که از زیباترین روزهای کشور محسوب می‌شود، امام خمینی(ره) فرموده‌اند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است. ما از مردم می‌خواهیم برای دفاع از خون شهدا، حفظ وطن و رقن زدن آینده این کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

این مسئول دفاع از خاک و نظام اسلامی را وظیفه هر ایرانی دانست و با اشاره به تاکیدات سرداران شهیدی همچون «قاسم سلیمانی» برای دفاع از این سنگر ابراز کرد: امروز روز بصیرت است و مردم برای مشخص کردن سرنوشت خود پای صندوق‌های رای می‌آیند تا بار دیگر ارادات خود را به شهدا، امام خمینی(ره) و رهبری و وطن نشان دهند.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسردار کرمیانتخابات 1400ستاد انتخابات زنجان
sedayezanjannews.ir/nx7705


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»