کد خبر: 9203
1401/06/29 - 12:59


فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتصاب وی به استانداری زنجان:

ترجیح می‌دهم سرباز بمانم

فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار صدای زنجان مبنی بر احتمال انتصاب وی به استانداری زنجان با رد ضمنی این موضوع گفت که بنده به لباسی که بر تن دارم، افتخار می‌کنم و این لباس و ارزش‌های آن را با چیز دیگری عوض نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم در همین لباس سربازی بمانم!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار صدای زنجان مبنی بر احتمال انتصاب وی به استانداری زنجان با رد ضمنی این موضوع گفت که بنده به لباسی که بر تن دارم، افتخار می‌کنم و این لباس و ارزش‌های آن را با چیز دیگری عوض نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم در همین لباس سربازی بمانم!

سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری صبح امروز که به مناسبت فرارسیدن هفته دافع مقدس بود، ادامه داد: در هر دولتی، سپاه و امکانات آن در اختیار مسئولان دولت و استان قرار دارد و امیدواریم مسئولان فعلی استان بیشتر و بهتر از مسئولان غیر بومی گذشته تلاش بکنند.

وی در ادامه این نشست افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، البته جنگ هشت ساله به این صورت نبود که در روز خاص و مشخصی شروع شود. 5 هزار و 122 نفر تا 31 شهریور که آغاز رسمی جنگ است، شهید و مجروح و اسیر شده بودند. دشمن با درگیری‌های زمینی و هوایی زمینه  را برای آغاز جنگی تمام عیار مهیا کرده بود.

سردار کرمی اظهار کرد: قرارداد الجزایر را پاره کردند و در 31 شهریور سال 1359 نیز جنگ رسما آغاز شد و قبل از آن نیز با توجه به شواهد وقوع جنگ قابل پیش‌بینی بود. برآورد دشمن این بود که پیروزی در کمترین زمان حاصل می‌شود و تردیدی در آن نداشتند.

این مسئول تاکید کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما ملتی که تصمیم گرفته بود بایستد وارد صحنه نبرد شد. من و امثال بنده قادر به توصیف نقش رهبر فقید انقلاب و عظمت ملت ایران در دوران جنگ نیستیم اما نسل جدید باید بدانند که در جنگ این مردم چه کردند و در مقابل دشمن چگونه ایستادند.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: مهدی سهرابی

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسردار کرمیسپاه زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9203


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»