کد خبر: 7780
1400/04/22 - 11:21


دبیر زنجانیِ بنیاد ملی گندمکاران ایران:

کشاورزی را سیاسی نکنیم!

علی خانمحمدی: برای توسعه تجارت باید با دنیا تعامل کنیم!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دبیر زنجانیِ بنیاد ملی گندمکاران ایران عنوان کرد: من هرگز نمی‌گویم برای تجارت با جهان، به کشورهای غربی از جمله آمریکا باج بدهیم اما می‌گویم اگر به دنبال سازندگی و بهبود شرایط اقتصادی هستیم باید برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم و با جهان تعامل کنیم!

علی خانمحمدی، دبیر زنجانیِ بنیاد ملی گندمکاران ایران در گفت‌وگو با صدای زنجان «کشاورزی قراردادی» و «ارائه الگوی کشت مناسب» را لازمه ورود به عرصه تجارت دانست و اظهار کرد: بخش خصوصی در تمامی حوزه‌های اقتصادی توانایی این را دارد تا سیستم بازرگانی را در عرصه تجارت جهانی راه‌اندازی کند.

خانمحمدی بر لزوم آشتی با جهان تاکید کرد و گفت: من هرگز نمی‌گویم برای تجارت با جهان، به کشورهای غربی از جمله آمریکا باج بدهیم اما می‌گویم اگر به دنبال سازندگی و بهبود شرایط اقتصادی هستیم باید برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم و با جهان تعامل کنیم!

دبیر زنجانیِ بنیاد ملی گندمکاران ایران بر لزوم عدم نگاه سیاسی به بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: کشاورزی با مدیریت اصولی است که توسعه یافته و پیشرفت می‌کند، اگر خواهان رشد و ترقی این بخش و رونق تولید هستیم باید از ظرفیت بخش خصوصی نهایت بهره را برده و نسبت به تدوین برنامه دقیق اقدام کنیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانکشاورزی
sedayezanjannews.ir/nx7780


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»