کد خبر: 7786
1400/04/22 - 14:9


مدیرکل امور مالیاتی زنجان خبر داد:

بازگشت ۵۶ پرونده مالیاتی به زنجان

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: تاکنون ۵۶ فقره از ۷۵ پرونده مالیاتی زنجان که محل پرداخت آنها در سایر استان‌ها بود به استان برگشت داده شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: تاکنون ۵۶ فقره از ۷۵ پرونده مالیاتی زنجان که محل پرداخت آنها در سایر استان‌ها بود به استان برگشت داده شد.

میرحیدر رضوی گفت: تاکنون ۵۶ فقره از ۷۵ پرونده مالیاتی زنجان که محل پرداخت آنها در سایر استان‌ها بود به استان برگشت داده شد و انجام این کار از اقدامات مهم امور مالیاتی استان است.

وی اظهار کرد: پروانه بهره برداری برخی از مودیان مالیاتی در استان صادر شده چرا که محل فعالیت آن‌ها در زنجان بوده ولی پرونده مالیات خود را در استان‌های دیگر تشکیل داده بودند و مالیات را در آن استان‌ها پرداخت می‌کردند.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: باید سرمایه گذار در هر استانی که فعالیت می‌کند مالیات را هم در آن منطقه و استان پرداخت کند.

رضوی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی زنجان برای نصب کارت خوان در مطب پزشکان جدی است، گفت: نداشتن کارت خوان در مطب پزشکان مصداق فرار مالیاتی است و با این پزشکان برخورد می‌شود و در این میان دولت سازمان امور مالیاتی را مکلف به نصب کارت خوان کرده و برای اجرایی شدن این مهم مدیریت لازم را دارد.

وی ابراز داشت: طرح نصب کارت خوان برای تمام پزشکان که مجوز فعالیت پزشکی دارند ضروری است و پزشکانی که در مطب خود کارت خوان نصب کنند در دو سال اول مالیات ۱۰ درصد تخفیف شامل آن‌ها می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در استان زنجان استقبال پزشکان از نصب کارت خوان بسیار خوب است.

رضوی افزود: بیش از سه هزار و ۳۵۴ میلیارد ریال عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال گذشته به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تکمیل به موقع اظهارنامه مالیاتی و پرداخت اصل مالیات از شرایط مهم دریافت مشوق‌های مالیاتی در قالب تسهیلات پیش بینی شده در قانون مالیات‌های مستقیم است، گفت: مودیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان اظهار داشت: مشوق‌های مالیاتی در واقع همان تسهیلات مالیاتی است که در شکل‌های مختلف از جمله در قالب بخشودگی جرائم، معافیت‌های مالیاتی، تقسیط و استرداد مالیاتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

140


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمالیاتمیرحیدر رضوی
sedayezanjannews.ir/nx7786


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»