کد خبر: 7928
1400/06/11 - 13:44


مدیرکل غله استان زنجان:

شکرِ تنظیم‌بازاری تحویل مباشر می‌شود

مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به تحویل شکر تنظیم‌بازاری به قیمت 11 هزار و 500 تومان به مباشر، ویژه خانوارها و هیئت‌های مذهبی اعلام کرد که زنجانی‌ها به هیچ عنوان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به تحویل شکر تنظیم‌بازاری به قیمت 11 هزار و 500 تومان به مباشر، ویژه خانوارها و هیئت‌های مذهبی اعلام کرد که زنجانی‌ها به هیچ عنوان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند!

ولی‌اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در زمینه تامین شکر موردنیاز خانوارها، هیئات و دستجات مذهبی به نرخ تنظیم‌بازار اظهار کرد: شکر موردنیاز به قیمت 11 هزار و 500 تومان از طریق مباشر و با احتساب هزینه حمل و غیره به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

زمانی ضمن اطمینان به مردم جهت تامین اقلام اساسی آنها نظیر برنج، گندم، آرد و غیره عنوان کرد: بنا به نیاز استان، کالاهای مربوطه همچنان در حال تحویل به مجموعه اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 است.

به گزارش صدای زنجان و بنا به اظهارات جلیل علی‌محمدی، رئیس اتحادیه خواروبار زنجان شکر تنظیم بازاری 11 هزار و 500 تومانی با احتساب هزینه حمل و هزینه فروش بنکدار و خرده‌فروشی به قیمت حدود 14 هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

علی‌محمدی اضافه کرد: شکرهای بسته‌بندی شده دارای برچسب نیز به قیمت 15 هزار و 500 تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشکرغله زنجانزمانی
sedayezanjannews.ir/nx7928


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»