کد خبر: 7964
1400/06/22 - 16:44


رونمایی از تسهیلات جدید در بانک ملی

تسهیلات ویژه با نرخ یک الی 18 درصد در قالب «طرح صدف» به مشتریان بانک ملی عرضه می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- همزمان با 20شهریور سالروز تاسیس بانک ملی طرح «صدف» با هدف پاسخگويي مناسب جهت رفع تمامی نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری، در تمامی شعب استان امکان پذیر شد.

این طرح در قالب عقد مرابحه و بر اساس میزان ماندگاری منابع نزد بانک در قبال سپرده های 6 ماهه، 9 ماهه و یک ساله به هم استانی های گرامی پرداخت می شود. از این رو تمامی اقشار جامعه و مشتریان بانک مي توانند با سپرده گذاری نزد بانک با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند. 

در این طرح تمامی اقشار جامعه اعم از پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مهندسان، کارآفرینان، خانم ها و سرپرستان خانواده ها، مکانیک ها و ... می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک از تسهیلات این طرح بهره مند شوند.

نرخ سود تسهیلات موضوع این طرح از یک درصد تا 18 درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از 12 ماه تا 60 ماه می باشد و مبلغ تسهیلات نسبت به شرایط شغلی آحاد جامعه تا سقف 3 میلیارد ریال بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به شعب سراسر استان و یا از طریق نشان بانک و سایر سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک نظیر بام به صورت غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و با سپرده گذاری نزد بانک بعد از 6 ماه از تاریخ افتتاح حساب برای دریافت تسهیلات از طرح یاد شده به شعبه مراجعه و با توجه به شرایط و نیاز خود با انتخاب یکی از تسهیلات متنوع طرح از مزایای آن استفاده نمایند.

در این طرح امتیاز اخذ تسهیلات، قابل انتقال به افراد درجه یک خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر نیز می باشد.

مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی استان مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی ما با خطوط ویژه تلفن 64140-021 و 66733880-021  تماس حاصل نمایند و سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را اخذ نمایند.همچنین یادآور می گردد در فاز اول مدت این طرح محدود بوده و کسانی که قصد استفاده از مزایای این طرح را دارند لازم است هر چه سریع تر نسبت به افتتاح حساب به طرق ذکر شده اقدام نمایند.

انتهای پیام/

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبانک ملیطرح صدفتسهیلات بانکی
sedayezanjannews.ir/nx7964


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»