کد خبر: 7975
1400/06/27 - 12:57


مربی تیم باشگاه «زرین‌رود» خدابنده خبر داد:

تیم ووشوی «زرین‌رود» پنجم لیگ برتر شد

محسن بابایی: با کمک مالی اهالی «زرین‌رود» به این جایگاه رسیدیم، واحدهای تولیدی در دقیقه 90 جا زدند!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- تیم «زرین‌رود» خدابنده تنها نماینده استان زنجان در مسابقات لیگ برتر ووشو با وجود مشکلات مالی برای دومین سال متوالی به مقام پنجم لیگ برتر ووشوی کشور دست یافت.

محسن بابایی، مربی تیم باشگاه «زرین‌رود» خدابنده در گفت‌وگو با صدای زنجان از کسب مقام پنجم در مسابقات لیگ برتر وشوو خبر داد و گفت: تیم 26 نفره زنجان متشکل از سانداکاران بومی و غیربومی و اعضای فنی در مسابقات لیگ برتر شرکت کرد که پس از شکست تیم‌های قدری هم‌چون حکمت ارتش و مقاومت، بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد، پاس ناجا، بندر ماهشهر و پارس جنوبی در مقام پنجم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سال قبل نیز این تیم در نخستین حضورش در مسابقات لیگ برتر به مقام پنجم رسیده بود، ابراز کرد: با وجود تمامی مشکلات مالی که داشتیم با تلاش تک تک سانداکاران و اعضای فنی تیم امسال نیز به مقام پنجم دست یافتیم، البته بر خود لازم می‌دانم از اهالی «زرین‌رود» تشکر ویژه‌ای داشته باشم چرا که تیم ما با کمک مالی مردم شانس حضور دوباره در لیگ را پیدا کرد.

به گفته بابایی، یکی از شرکت‌ها که قرار بوده اسپانسر مالی این تیم شود در دقیقه 90 از همراهی خودداری کرده و دومین واحد نیز که قرار بوده حمایت مالی 50 تا 60 میلیون تومانی داشته باشد تنها 10 میلیون تومان آن را پرداخت کرده است، بخش قابل توجهی از نیاز این تیم نیز با حمایت کسبه و اهالی زرین‌رود تامین شده است.

بابایی با بیان اینکه در تلاش داشتیم تا با جذب اسپانسر ورزشکاران حرفه‌ای و سطح بالا را در ترکیب‌مان داشته باشیم اما به علت عدم حمایت از این مسیر باز ماندیم، ابراز امیدواری کرد تا برای مسابقات لیگ برتر سال 1401، یکی از واحدهای تولیدی استان برای حمایت از ووشوی زنجان که به چین ایران مشهور است، آستین بالا بزنند.

گفتنی است، تیم «زرین‌رود» خدابنده، نخستین تیم روستایی است که در لیگ برتر کشور حضور دارد و در سال ۹۹ به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانلیگ برتر ووشوزرین رودخدابنده
sedayezanjannews.ir/nx7975


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»