کد خبر: 8095
1400/08/06 - 10:36


صدای زنجان از دلایل تاخیر در برگزاری اختتامیه دوسالانه حسین منزوی گزارش می‌دهد؛

منزوی در انتظار یک مقام عالی!

عضو شورای سیاست‌گذاری همایش دو سالانه غزل منزوی اظهار کرد: منتظر حضور یک مقام عالی از وزارتخانه برای برگزاری اختتامیه دوسالانه حسین منزوی هستیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای سیاست‌گذاری همایش دو سالانه غزل منزوی اظهار کرد: منتظر حضور یک مقام عالی از وزارتخانه برای برگزاری اختتامیه دوسالانه حسین منزوی هستیم.

24 مهرماه بنا بود مراسم اختتامیه اولین دوسالانه غزل حسین منزوی برگزار شود اما با وجود فرارسیدن آبان ماه، هنوز اختتامیه این جشنواره برگزار نشده است. پیش از این محمدربیع احمدخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان زمان برگزاری این جشنواره را 24 مهر ماه 1400 اعلام کرده بود و گفته بود که بالغ بر 500 اثر در اولین دوره از جشنواره شرکت دارند و طبق برنامه‌ریزی اختتامیه این جشنواره ملی 24 مهرماه با حضور صاحب‌نظران حوزه، اساتید و همچنین برگزیدگان برگزار خواهد شد.

وزیر یا معاون او در اختتامیه حسین منزوی شرکت خواهند داشت

در این خصوص حسن پاکزاد، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش دو سالانه غزل منزوی در خصوص دلیل تاخیر را این گونه به صدای زنجان تشریح می‌کند: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بنا بود که اختتامیه این جشنواره در تاریخ 24 مهر ماه برگزار شود اما با توجه به اصرار مسئولان امر در اداره فرهنگ و ارشاد استان اکنون منتظر حضور یکی از مقام‌های شاخص کشوری از وزارتخانه هستیم که ممکن است وزیر یا معاون او باشد.

وی ادامه داد: اصرار بر این است که به جهت اعتبار بیشتر بخشیدن به این جشنواره مقام عالی از وزارتخانه در این اختتامیه حضور داشته باشد. ضمن اینکه در این زمینه در حال هماهنگی هستیم و با مشخص شدن زمان دقیق حضور این مسئول حتما بالافاصله اختتامیه جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

همه مقدمات برگزاری اختتامیه در استان فراهم است

پاکزاد با اشاره به اینکه همه مقدمات برگزاری اختتامیه در استان فراهم است، افزود: نفرات برتر مشخص شده است و تندیس‌ها و جوایز آماده هستند و تنها منتظر اعلام زمان حضور یکی از مقام‌های عالی وزارتخانه در استان هستیم تا بر اساس بتوانیم اقدامات لازم را جهت حضور برگزیدگان و سایر نفرات در استان فراهم آوریم.

عضو شورای سیاست‌گذاری همایش دو سالانه غزل منزوی با بیان اینکه مسلما به دلیل محدودیت‌های کرونایی نمی‌توان اختتامیه این جشنواره را مثل سال‌های قبل و با حضور عموم مردم برگزار کرد، افزود: اما موضوعی که وجود دارد این است که همه برگزیدگان و داوران و خانواده و دوستان حسین منزوی و برخی از چهره‌های شاخص هنری در اختتامیه گرد هم می‌آیند. هر چند مطمئنا محدودیت حضورعموم وجود دارد اما تلاش ما بر این است که با برگزاری مراسم به صورت مجازی دغدغه حضور این دسته از مخاطبان را برطرف کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار: زهره میرعیسی خانی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاندوسالانه منزویارشاد زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8095


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»