کد خبر: 8157
1400/08/26 - 13:23


فرود کلنگ 17هزار مسکن در زنجان

وزیر راه و شهرسازی که همراه رئیس جمهور فردا به استان زنجان سفر می‌کند قرار است کلنگ ساخت ۱۷ هزار مسکن از طرح نهضت ملی مسکن را بر زمین بزند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- وزیر راه و شهرسازی که همراه رئیس جمهور فردا به استان زنجان سفر می‌کند قرار است کلنگ ساخت ۱۷ هزار مسکن از طرح نهضت ملی مسکن را بر زمین بزند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن گفت: تا امروز که حدود 50 روز از قانون جهش تولید مسکن گذشته، ساخت حدود 700 هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم. همچنین وی اعلام کرد که زمین مورد نیاز 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی را مهیا کرده‌ایم.

این مسئول همچنین تاکید کرد: ایران به زودی به کارگاه بزرگ تولید مسکن تبدیل خواهد شد.

در همین راستا فردا پنجشنبه 27 آبان ماه ریاست محترم جمهور به همراه برخی از وزرای خود به استان زنجان سفر می‌کند. قرار است رستم قاسمی آغاز ساخت 17 هزار مسکن طرح نهضت ملی مسکن را در استان زنجان کلنگ‌زنی کند.

سعید شاهین‌فر معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان در چند سال گذشته به خوبی توانسته در حوزه مسکن گام بردارد و طبق آمار این استان جزء استان‌های پیشتاز در حوزه ساخت مسکن در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این استان در طرح اقدام ملی مسکن به خوبی توانسته عمل کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این طرح طبق برنامه پیش می‌رویم و در آینده نزدیک هم برخی از واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه از کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و افزود: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی ساخت 17 هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود. خوشبختانه این طرح در تمام شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد و قطعاً افتتاح این تعداد در آینده می‌تواند بسیاری از نیاز مسکن جوانان را حل کند.

وی با تقدیر از مجلس یازدهم بابت تصویب قانون طرح جهش تولید مسکن گفت: این طرح مجلس در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن، مسکن اقدام ملی و مسکن مهر توسط دولت اجرا می‌شود. خوشبختانه تسهیلات و شرایط این طرح توسط قانون‌گذار به خوبی پیش‌بینی شده و امیدواریم شرایط خانه‌دار شدن بسیاری از آحاد جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


 # اعلام برنامه‌های سفر رئیسی به استان زنجان



صدای زنجانمسکن ملیرستم قاسمینهضت ملی مسکن
sedayezanjannews.ir/nx8157


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»