کد خبر: 8191
1400/09/02 - 13:20


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد:

دقت در طراحی فضاهای شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود، گفت: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده باشد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود، گفت: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده باشد.

مهرداد سلطانی در جمع مدیران حوزه حمل و نقل، گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته و باید ساخت و ساز مسکن در استان با قوت بیشتری انجام شود. 

وی  با بیان اینکه کمیت تولید مسکن طی سالهای گذشته در استان زنجان مطلوب بوده است، اظهار کرد: عقب ماندگی سالهای گذشته در حوزه مسکن در حال حاضر با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان جبران می شود و فعالیت های خوبی را در حوزه ساخت و ساز مسکن شاهد هستیم. 

معاون عمرانی استاندار زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از ظرفیت مهندسین و پیمانکاران توانمند، ماهر و متخصص در اجرای پروژه های مسکن استفاده می کند و این یک اقدام بسیار مبارکی است که از تمام ظرفیت ها برای ارتقای تولید مسکن استفاده می شود. 

سلطانی با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن  نباید فدای سرعت و کمیت شود، ادامه داد: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده باشد. 

وی افزود: باید در شان مردم این استان واحدهای مسکونی با کیفیت ساخته شود و به مولفه فضاها و کیفیت ساخت و ساز توجه شود. 

معاون عمرانی استاندار زنجان بیان داشت: کاستی هایی که در طراحی و ایجاد فضاهای شهری در حوزه مسکن طی سالهای گذشته بوده در پروژه های مسکن مورد توجه قرار گرفته و فراموش نشود و مسکنی با دوام و با کیفیت به مردم تحویل داده شود.

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمهران سلطانیفضای شهری
sedayezanjannews.ir/nx8191


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»