کد خبر: 8216
1400/09/10 - 15:13


صدای زنجان فاتح جشنواره سلامت و رسانه

گروه رسانه‌ای صدای زنجان 9 عنوان برتر نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان را از آن خود کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نفرات برتر جشنواره سلامت و رسانه امروز 10 آذرماه 1400 معرفی و تقدیر شدند و روزنامه صدای زنجان 9 مقام این جشنواره را از آن خود کرد.

در بخش تیتر این جشنواره لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان نفر اول، پریسا یوسفی از خبرنگار ایسنا نفر دوم و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس نفر سوم این جشنواره شده و زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا و زهره میرعیسی‌خانی از روزنامه صدای زنجان و مسعود الماسی به عنوان نفرات شایسته تقدیر این جشنواره شناخته شدند.

همچنین در بخش خبر داوران هیچ کسی را شایسته رتبه اول و دوم ندانستند و الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه سوم را از آن خود کرد و ملکناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش طراحی و صفحه آرایی نیز هیئت داوران کسی را به عنوان رتبه اول انتخاب نکردند و فرید ناصر از نشریه پیام زنجان رتبه دوم و سروش سلطانی از روزنامه صدای زنجان رتبه سوم را کسب کردند. همچنین هیئت داوران در بخش عکس کسی را حائز رتبه اول و دوم و سوم ندانستند و تنها احسان تقی بیگلو از خبرگزاری ایسنا توانست شایسته تقدیر این بخش از جشنواره باشد.

 در بخش گزارش مهدی مرادی از نشریه ندای شهروند، ثریا خواصی از نشریه مردم نو و الهام احمدی از نشریه صدای زنجان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر و زهرا احمدی از صدای زنجان در این بخش توانستند رتبه شایسته تقدیر را از آن خود کنند.

همچنین در بخش مصاحبه، الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان، سهیلا محمدی از خبرگزاری فارس به ترتیب نفرات اول و دوم و الناز آخوندی از خبرگزاری ایسنا و بهنام آقاجانلو از پایگاه خبری موج رسا و صغری بنابی فرد از نوید شاهد و فاطمه تاجبخش از خبرگزاری ایکنا به صورت مشترک نفر مقام سوم را از آن خود کردند و زهرا احمدی در این بخش به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله نیز سمیه میناخانی از صدای زنجان نفر اول، یوسف قزلباش  از خبرگزاری ایسنا نفر دوم و پرویز نجفلو از نشریه پیام زنجان و ثریا خواصی از نشریه مردم نو به صورت مشترک نفر سوم این بخش شدند.

در این جشنواره گروه رسانه‌ای صدای زنجان با کسب 9 عنوان عنوان رسانه برتر نخستین جشنواره سلامت و رسانه در استان زنجان را  از آن خود کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهره میرعیسی‌خانی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانجشنواره سلامت و رسانهعلوم پزشکی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8216


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»