کد خبر: 8238
1400/09/21 - 12:51


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

وام بهسازی و نوسازی برای نانوایان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از پرداخت 2 میلیارد و 952 میلیون تومان وام تسهیلات بهسازی و نوسازی به نانوایان زنجانی خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای تشکیل پرونده به اتحادیه نانوایان مراجعه کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از پرداخت 2 میلیارد و 952 میلیون تومان وام تسهیلات بهسازی و نوسازی به نانوایان زنجانی خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای تشکیل پرونده به اتحادیه نانوایان مراجعه کنند.

ولی‌اله زمانی در گفت‌وگو با صدای زنجان از اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی به واحدهای نانوایی استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 55 فقره وام به متقاضیان اعطا شده است.

وی مبلغ کلی وام اعطایی به فعالان صنفی و نانوایان استان زنجان را 2 میلیارد و 952 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان پس از تشکیل پرونده در اتحادیه نانوایی‌ها به بانک سپه به عنوان بانک عامل معرفی می‌شود.

زمانی با بیان اینکه وام مذکور در قالب تسهیلات بهسازی و نوسازی به نانوایی‌ها اعطا می‌شود از نانوایی‌های خواست تا در صورت نیاز به این وام از طریق اتحادیه ذیربط اقدام کنند.

به گزارش صدای زنجان در استان زنجان 1600 واحد نانوایی فعالیت می‌کنند.

نانوایان همواره از افزایش هزینه‌های جاری نانوایی‌ها نظیر دستمزد، قبض برق، آب و گاز و خمیر مایع، بیمه و غیره گلایه‌مند بوده و افزایش قیمت نان در زنجان از اواخر تابستان سال جاری را در مقایسه با استان‌های مجاور چندان قابل توجه نمی‌دانند.

به نظر می‌رسد وامی که در قالب تسهیلات بهسازی و نوسازی به این صنف اعطا می‌شود بتواند تا حدودی از بار مشکلات این صنف بکاهد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانوامنانوایانغله زنجان
sedayezanjannews.ir/nx8238


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»