کد خبر: 8507
1400/12/07 - 10:6


فیروز شکوری، مدیر کل امور مالیاتی زنجان شد

روز پنجشنبه مورخ 5 اسفندماه 1400، با حضور مسئولین ارشد سازمان امور مالیاتی کشور و مدیران و روسای دستگاههای دولتی استان جلسه تودیع مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید امورمالیاتی استان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- روز پنجشنبه مورخ 5 اسفندماه 1400، با حضور مسئولین ارشد سازمان امور مالیاتی کشور و مدیران و روسای دستگاههای دولتی استان جلسه تودیع مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید امورمالیاتی استان برگزار شد.

در این جلسه پلیمی، مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن تاکید بر سالم سازی اقتصاد و تلاش برای ایجاد ثبات در اقتصاد کشور اظهار داشت: هدف اصلی از مالیات ستانی رسیدن به ثبات مالی در کشور است، منظور از مالیات هم اخذ مالیات حقه دولت می باشد نه کمتر نه بیشتر از آنچه قانونگذار مصوب نموده است.

در این جلسه قاسملو معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان نیز درخواست بازگشت مازاد مالیات اخذ شده در استانها نسبت به میزان مصوب را به همان استان کرد و همچنین انتقال پرونده های مهم مالیاتی به استانها با توجه به اینکه دفاتر این شرکتها در تهران می باشد، همچنین عنوان داشتند که در زمان مدیریت آقای رضوی بخشی از این منابع به استان بازگردانده شدند و اظهار امیدواری داشتند در ادامه سایر پرونده ها نیز به استان منتقل شوند.

در پاسخ به این درخواست، مشاور عالی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اذعان داشتند: با عنایت به اینکه امکان انتقال پرونده ها میسر نمی باشد لیکن سال آینده کلیه منافع و منابع حاصل از این پرونده ها به خود استانها تخصیص داده خواهد شد.

در این آئین «فیروز شکوری» به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان زنجان معرفی و از خدمات «میرحیدر رضوی» مدیرکل سابق با اهدای لوح سپاس رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/



sedayezanjannews.ir/nx8507


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»