کد خبر: 9108
1401/05/13 - 15:10


مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد:

ورود زنجان به جمع برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه محل درآمد نیست بلکه محل سرمایه‌گذاری است، گفت: استان زنجان امسال وارد باشگاه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی ایران شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه محل درآمد نیست بلکه محل سرمایه‌گذاری است، گفت: استان زنجان امسال وارد باشگاه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی ایران شد.

سید رضا قندیلی اظهار کرد: نمایشگاه کاسپین یک ظرفیت بزرگ برای استان زنجان محسوب می‌شود، چون در منطقه این فضای نمایشگاهی بی‌نظیر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای معرفی استان باید از ظرفیت میزبانی در برگزاری نمایشگاه استفاده کنیم، افزود: در این حوزه باید بخش خصوصی و بخش دولتی مشارکت کنند.

وی بابیان اینکه نمایشگاه جریان زنده است و درواقع نبض تولید محسوب می‌شود، افزود: ما به دنبال ایجاد محیطی شیک همانند محل اداره برای حضور سرمایه‌گذاران به‌منظور تعاملات تجاری هستیم.

قندیلی افزود: نمایشگاه درواقع یک صنعت بدون دود است و ظرفیت بسیاری دارد، درخواست ما از تولید‌کنندگان هم این است که از این ظرفیت استفاده کنند به دنبال بستر توسعه تجارت باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با اشاره به اینکه در برگزاری نمایشگاه قراردادهای تجاری مهم منعقد می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود، اضافه کرد: این قراردادها عوایدی برای خود نمایشگاه ندارد و اگر ریالی هم وارد شد، صرف ساماندهی خود فضا و سایر هزینه‌های جاری می‌شود.

وی هزینه نمایشگاه را یک‌هفتم تبلیغات اعلام کرد و گفت: این‌یک فرصت بزرگ برای تولیدکنندگان و صنایعی است که می‌خواهند خود را معرفی کنند، که خوشبختانه زنجان از این لحاظ غنی است و دارای همه صنایع ازجمله صنایع برق، سلولزی، صنایع بزرگ و کوچک است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان امسال وارد باشگاه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی ایران شد، ادامه داد: این در حالی است که پیش‌ازاین فقط چهار مرکز نمایشگاهی در ایران مجوز برگزاری نمایشگاه خارجی را داشتند که شامل تهران، مشهد، اصفهان و میاندوآب بوده و بسیاری از شهر‌های بزرگ از چنین امتیازی برخوردار نیستند و زنجان به‌عنوان پنجمین شهر از این ظرفیت ارزشمند برخوردار شد و معتقدیم وجود نمایشگاه کاسپین در زنجان یک فرصت ارزشمند برای استان به شمار رفته و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/


خبرنگار: عباس رضازاده

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسید رضا قندیلینمایشگاه کاسپین زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9108


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»