کد خبر: 9525
1402/01/15 - 10:36


رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی زنجان:

تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌های زنجان محدود می‌شوند

احمد مجتهدی: این تصمیم در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و اجرای مصوبات بودجه 1402 اتخاذ شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان / لیلا محمدی: رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی زنجان هر گونه جمع‌آوری کارت‌های سوخت در زنجان را رد کرد و گفت: طبق آنچه در بودجه سال 1402 تصویب شده است، با هدف جلوگیری از قاچاق در شهرهای مرزی و غیرمرزی کشور، سوخت فقط باید به کارت‌های شخصی اختصاص یابد. از این رو برای اینکه این فرهنگ در زنجان جابیفتد که هر شخصی از کارت سوخت خود استفاده کند، آرام آرام شروع به محدودسازی کارت‌های سوخت جایگاه‌ها کرده‌ایم.

احمد مجتهدی، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان ضمن رد هر گونه جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌های زنجان اظهار کرد: کارت سوخت هیچ جایگاهی در زنجان جمع‌آوری نشده و ما این موضوع را قویا تکذیب می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد: قبلا در کنار هر نازل سوخت، یک کارت سوخت قرار داده شده بود اما با توجه به موردی که اعلام شد، پس از این به تعداد سکوها، کارت‌های سوخت برای جایگاه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

مجتهدی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای ارائه کارت سوخت جایگاه‌ها به شهروندان و مسافران در زنجان وجود ندارد، تکرار کرد: با توجه به اختلاف قیمت سوخت، قاچاق سوخت از سوی متخلفان انجام می‌شود که دولت برای کنترل آن، سیاست‌هایی را اتخاذ کرده است.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانکارت‌های سوخت جایگاه‌های زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9525


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»