کد خبر: 9528
1402/01/15 - 12:40


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

کاهش 20 درصدی جوجه ریزی در زنجان

محمدعلی صادقی: مرغداران از افزایش هزینه تولید نگران هستند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان / سمیه محرمی: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان از کاهش 20 درصدی جوجه ریزی در استان زنجان در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمدعلی صادقی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: از آغاز سال تاکنون بر اساس ارزیابی صوت گرفته، 800 هزار قطعه جوجه ریزی در استان زنجان انجام‌شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است، عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته این آمار معادل یک‌میلیون قطعه جوجه بوده است.

وی آمار جوجه ریزی زنجان را برای جمعیت استان مناسب خواند و افزود: این میزان جوجه ریزی نیاز استان را درزمینهٔ تأمین مرغ رفع می‌کند.

صادقی در ادامه با اشاره به اینکه مرغداران دغدغه افزایش هزینه رادارند، گفت: افزایش هزینه تولید برای مرغداران باید دیده شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز درزمینهٔ افزایش قیمت مرغ در کشور مصوبه‌ای اعلام‌نشده است، گفت: این در حالی است که هزینه تولید برای مرغداران به دلیل افزایش هزینه نیروی کار، انرژی و مواد اولیه افزایش‌یافته است.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانجوجه ریزی در زنجانمعاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9528


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»