کد خبر: 9575
1402/01/30 - 12:42


نرخ تاکسی و اتوبوس در زنجان افزایش یافت

نرخ تاکسی و وسایل نقلیه در زنجان از هفته جاری اعمال شد که بر این اساس نرخ تاکسی برای مسیر اول 3 هزار تومان و برای مسیر دوم و سوم و چهارم به ترتیب 4 هزار تومان و 6 هزار تومان و 7 هزار تومان خواهد بود. همچنین نرخ کرایه تاکسی‌های ون 5 هزار تومان اعلام شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی - نرخ تاکسی و وسایل نقلیه در زنجان از هفته جاری اعمال شد که بر این اساس نرخ تاکسی برای مسیر اول 3 هزار تومان و برای مسیر دوم و سوم و چهارم به ترتیب 4 هزار تومان و 6 هزار تومان و 7 هزار تومان خواهد بود. همچنین نرخ کرایه تاکسی‌های ون 5 هزار تومان اعلام شده است.

«داوود نوری»، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: نرخ تاکسی و وسایل نقلیه ازیکشنبه هفته جاری ( 27 فروردین ماه) اعمال شد و بر این اساس نرخ تاکسی برای مسیر اول 3 هزار و برای مسیر دوم و سوم و چهارم به ترتیب 4 هزار و 6 هزار و 7 هزار خواهد بود.همچنین نرخ کرایه تاکسی‌های ون 5 هزار خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس اعلام سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان کرایه خط ویژه با کارت‌خوان که پیش از این 650 تومان بود به هزار تومان افزایش قیمت داده است و پرداخت  کرایه به صورت نقدی که پیش از این هزار تومان بود به هزار و 500 تومان افزایش قیمت داد. برای سایر خطوط  نیز  نرخ کرایه که با کارتخوان 1350 تومان بود به 2 هزار تومان افزایش قیمت داد  که پرداخت کرایه به صورت نقدی همین خطوط که پیش از این 2 هزار تومان به 3 هزار تومان افزایش قیمت داشت.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ابراز کرد: ما تلاشمان بر این بود که میزان هزینه وسایل نقلیه عمومی کمتر از نرخ تاکسی‌ها باشد تا مردم به سمت استفاده از وسایل نفلیه عمومی گرایش پیدا کنند. همچنین سعی داشتیم که نرخ نقدی کرایه اتوبوس‌ها به صورت رند ( سرراست)باشد که رانندگان و مردم در پرداخت نرخ کرایه  به صورت نقدی دچار مشکل نشوند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجاننرخ تاکسی و اتوبوس در زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9575


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»