کد خبر: 9582
1402/01/31 - 12:19


نخستین تور دوچرخه‌سواری گردشگری «ماهنشان» آغاز شد

نخستین تور دوچرخه سواری گردشگری ماهنشان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان و ژئوپارک ماهنشان که هنوز به ثبت رسمی نرسیده است، آغاز شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: نخستین تور دوچرخه سواری گردشگری ماهنشان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان و ژئوپارک ماهنشان که هنوز به ثبت رسمی نرسیده است، آغاز شد.

فرهاد عسگری، راهنمای اولین تور گردشگری دوچرخه سواری ماهنشان با اشاره به اینکه اولین تور گردشگری دوچرخه سواری ماهنشان 4 و نیم روزه خواهد بود، اظهار کرد: این تور ازساعت 8  امروز 28 فروردین ماه 1402 فعالیت خود را آغاز و تا یکشنبه هفته آینده مصادف با 31 فرودین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 25 نفر در این تور گردشگری حضور دارند، اظهار کرد: همسفران این تور گردشگری از شهرهای قزوین، تهران، کرمانشاه ، مشهد و اصفهان و تبریز هستند.

به گفته این راهنمای گردشگری هدف از اولین تور گردشگری دوچرخه سواری ماهنشان، نشان دادن جاذبه‌های گردشگری زنجان و ژئوپارک ماهنشان است که هنوز به ثبت رسمی نرسیده است.

وی با بیان اینکه با اجرای چنین تورهایی در تلاش هستیم که ژئوپارک ماهنشان را به ثبت برسانیم، اظهار کرد: ژئوپارک گستره‌ای است با مرزهای کاملاً آشکار و پهنه کافی دربرگیرنده چند پدیده زمین‌شناسی  برجسته است که در آن گستره جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی ارزشمند نیز یافت شود.

گفتنی است، «فرهاد عسگری» از سال 85 دوچرخه سواری را شروع کرده و در طی سال‌های اخیر سفرهای زیادی را با دوچرخه به صورت انفرادی و یا دو نفره داشته است که سفر زنجان تا نپال، یکی از سفرهای این دوچرخه سوار زنجانی است. ایشان همچنین از سال 95 تورهای گردشگری دوچرخه سواری  را به صورت حرفه‌ای اجرایی می‌کند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانتور دوچرخه‌سواری گردشگری «ماهنشان»
sedayezanjannews.ir/nx9582


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»