کد خبر: 9672
1402/02/31 - 10:19


دبیر کمسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

اطلاع رسانی صحیح بسیاری از چالش‌های نظام بانکی را حل می‌کند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی درست، روشنگری و شفافیت می توانند بسیاری از چالش های مربوط به نظام بانکی را حل کنند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی درست، روشنگری و شفافیت می توانند بسیاری از چالش های مربوط به نظام بانکی را حل کنند.

عبدالرضا خاتمی روز شنبه در آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در نشست با مسئولان روابط عمومی بانک های استان افزود: تبلیغات سوء علیه بانک ها یکی از چالش هایی است که نظام بانکی در زمان حاضر با آن مواجه است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از چالش نظام بانکی هم مربوط به نارضایتی مردم از بانک ها است که بخشی از این نارضایتی بجا و بحق است، البته بخشی از این نارضایتی هم تحت ثاثیر همان شایعات و جو سازی ها است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان به نقش روابط عمومی ها در رفع این گونه چالش ها اشاره کرد و افزود: بانک ها با ذیفنعان متعددی در ارتباط هستند و باید تلاش کنیم ارتباط و مراوده درست و صحیح با آنان داشته باشیم که این مهم بر عهده روابط عمومی بانک ها است.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور، بانک محور و بیش از ۹۰ درصد تامین مالی اقتصاد ایران بر دوش بانک ها است، اظهار کرد: به جهت اهمیت بانک ها در حوزه اقتصاد، لازم است ارتباط بانک ها با افکار عمومی صحیح و درست باشد و نبود چنین ارتباطی، هم برای بانک ها و هم برای ذینفعان، آسیب زننده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان نیز در این نشست، رسانه و فناوری های مربوط به این حوزه را از مولفه های قدرت در دنیا برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت رسانه، همه باید به این جمع بندی برسیم که روابط عمومی یک علم وسیع و یک فن بسیار مهم است.

محمدرضا نادری با بیان اینکه داشتن اخلاص اولین قدم در آگاهی رسانی است، افزود: انعکاس دستاوردها و اقدامات موجب ایجاد امید و اعتماد به بانک ها و در حالت کلی به نظام و دولت است.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در زمینه رشد تولید در کشور عملیاتی شده است، افزود: حمایت از اجرایی شدن این برنامه ها از طرف شبکه بانکی است و باید عملکرد شبکه بانکی در این حوزه به خوبی انعکاس داده شود. 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانچالش های نظام بانکی زنجاندبیر کمسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9672


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»