کد خبر: 9748
1402/03/18 - 11:14


با رأی کمیته تطبیق؛

جلال کرمی به عنوان سومین علی‌البدل به شورای شهر زنجان معرفی شد

با رأی کمیته تطبیق؛ جلال کرمی به عنوان سومین علی‌البدل به شورای شهر زنجان معرفی شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ بنا بر اعلام فرمانداری زنجان بلافاصله پس از وصول مصوبه استعفای علی اسماعیلی به عنوان نخستین عضو علی البدل شورا از عضویت در ترکیب اصلی شورای شهر، نظریه هیات تطبیق مبنی بر تاییدِ مصوبه شورا صادر و به شورای شهر زنجان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه متن انصراف آقای علی اسماعیلی عضو اول علی البدل شورای شهر زنجان توسط وی در آخرین جلسه علنی شورا قرائت و با اکثریت آرا در شورا به تصویب رسید، اعلام کردد: طبق قانون در آخرین جلسه علنی شورا، مصوبه شورا مبنی بر تصویب استعفای عضو اول علی‌البدل، بلافاصله از سوی هیأت تطبیق مصوبات مورد بررسی قرار گرفته و مراتب عدم مغایرت آن با قوانین مربوطه، عیناً به شورای شهر زنجان صادر و ابلاغ شد.

خالقی افزود: با صدور ابلاغیه رسمی، از عضو سوم علی‌البدل شورا دعوت بعمل آمد تا به عنوان عضو اصلی در ترکیب ۹ نفره شورا قرار گرفته و رسما کار خود را آغاز  کند.

وی خاطر نشان  کرد: براساس مواد قانونی مربوطه، معرفی آقای جلال کرمی به عنوان عضو سوم علی‌البدل به شورای شهر زنجان رسما انجام یافته و ابلاغیه رسمی به این عضو علی البدل صادر شد تا به جای آقای اسحاق اسماعیلی به ترکیب اصلی شورای شهر زنجان ملحق شود.

 

انتهای پیام/ 


صدای زنجانشورای شهر زنجانجلال کرمی، سومین علی‌البدل شورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9748


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»