کد خبر: 9794
1402/03/28 - 12:32


کشف پوشاک خارجی قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو شوتی و کشف تعداد چهار هزار و ۵۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو شوتی و کشف تعداد چهار هزار و ۵۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور با بیان این مطلب افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برابر اطلاعات به دست آمده مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند و در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان تبریز - زنجان و در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی پژو شوتی، انواع پوشاک خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال بیان و تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانسرهنگ ایرج خانی پورجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9794


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»