کد خبر: 9815
1402/04/02 - 0:10


مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان:

مشکلی در تامین سوخت کمباین‌های مزارع زنجان نداریم

مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان در واکنش به گلایه‌ها در خصوص عدم تامین کمباین‌ها که منجر به توقف برداشت گندم شده بود به صدای زنجان گفت: به دلیل اینکه فصل برداشت گندم در استان زنجان از فصل تیرماه آغاز می‌شود تخصیص سوخت از همین زمان انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / سمیه محرمی: مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان در واکنش به گلایه‌ها در خصوص عدم تامین کمباین‌ها که منجر به توقف برداشت گندم شده بود به صدای زنجان گفت: به دلیل اینکه فصل برداشت گندم در استان زنجان از فصل تیرماه آغاز می‌شود تخصیص سوخت از همین زمان انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

روز گذشته موضوع اعتراض برخی کشاورزان به عدم تامین سوخت کمباین‌هایی که نسبت به برداشت گندم در برخی از مناطق زنجان کرده بودند در فضای مجازی استان منتشر شد.

یکی از کشاورزان زنجانرودی به صدای زنجان گفت: توقف برداشت در مزارع گندم زنجان به دلیل عدم تامین سوخت کمباین‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی اتفاق افتاده است.

علی با اشاره به اینکه محصول ما از روزهای گذشته آماده شده است، بیان کرد: با توجه به افزایش دما و احتمال خطر آتش‌سوزی مزارع گندم و کشاورزان از عملکرد جهاد کشاورزی برای تامین سوخت گلایه داریم.

اما روح‌الله حسنی، مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان در واکنش به این موضوع عنوان کرد: در تامین سوخت از نظر ما مشکلی وجود ندارد.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: به دلیل اینکه فصل برداشت گندم در استان زنجان از فصل تیرماه آغاز می‌شود تخصیص سوخت از همین زمان در نظر گرفته شده است، قبل از این زمان تخصیصی اتفاق نمی‌افتد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی لازم برای تامین سوخت کمباین‌ها انجام شده است، ابراز کرد: مشکلی در این زمینه نداریم و سوخت 800 کمباین داخلی و 400 کمباین مهاجر تامین شده است.

حسنی خاطر نشان کرد: تامین سوخت کمباین‌های فعال در مزارع تا اواسط شهریور ادامه پیدا می‌کند.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: تعدادی کمباین فاقد پلاک در استان وجود داشت که طبق رایزنی با تهران مشکل سوخت آنها نیز حل شد.

وی با اشاره به اینکه هر10 روز 2 هزار لیتر به کمباین‌های فعال در مزارع زنجان اختصاص خواهد یافت، عنوان کرد: کشاورزان نگران تامین سوخت کمباین‌های خود نباشند.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجانکمباین‌های مزارع زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9815


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»