کد خبر: 9872
1402/04/11 - 13:49


فرماندار سلطانیه:

مسیر ۲ بانده «سه راه سلطانیه» تا «خیرآباد» زیر بار ترافیک می‌رود

فرماندار سلطانیه از آسفالت ریزی باند دوم محدوده سه راه سلطانیه تا خیرآباد خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرماندار سلطانیه از آسفالت ریزی باند دوم محدوده سه راه سلطانیه تا خیرآباد خبر داد و گفت: آماده سازی این مسیر در مجموع با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در حال انجام است و طی یک ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود

محمدرضا براتی‌فرد با بیان اینکه آماده سازی این مسیر جزو مطالبات بر زمین مانده اهالی شهرستان سلطانیه بود، افزود: آسفالت باند دوم سه راه سلطانیه تا خیرآباد به طول چهار کیلومتر با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام است و ظرف یک هفته به پایان می رسد.

وی ادامه داد: پس از اتمام آسفالت ریزی، عملیات نصب گاردیل و تجهیزات ایمنی راهداری با اعتبار حدود چهار میلیارد تومان انجام می شود.

براتی فرد اظهار کرد: آسفالت مسیر ورودی به روستای قره بلاغ نیز جزو این پروژه است که بهسازی و تکمیل آن با ۲ میلیارد تومان انجام می شود.

وی یادآور شد: با بازگشایی باند دوم سه راه سلطانیه تا خیرآباد، مسائل ترافیکی این محدوده حل و فصل می شود.

فرماندار سلطانیه به پروژه تعریض راه ارتباطی بناب تا خیرآباد در محدوده شهرستان سلطانیه اشاره کرد و گفت: این محدوده نیز از پر ترددترین مسیرها است و اکنون با حضور یک پیمانکار قوی پیشرفت خوبی دارد.

براتی فرد افزود: تلاش ما این است در محدوده یوسف آباد و خیرآباد که تردد بالایی در آن وجود دارد، ضلع جنوبی مسیر تا پایان مرداد به مرحله بهره برداری برسد.


صدای زنجانفرماندار سلطانیهسه راه سلطانیه تا خیرآبادترافیک
sedayezanjannews.ir/nx9872


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»