کد خبر: 9882
1402/04/13 - 8:54


مدیرکل محیط زیست استان زنجان در پاسخ به نگرانی‌ها نسبت به خروج دود سفید از دودکش یکی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نوآوران:

منتظر نتیجه بررسی‌های کارشناسان محیط زیست هستیم

محمدرضا یافتیان: در صورت آلاینده بودن خروجی دودکش واحد مستقر در شهرک صنعتی نوآوران، پیگیری‌های قانونی را آغاز می‌کنیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: مدیرکل محیط زیست استان زنجان در پاسخ به نگرانی‌ها نسبت به خروج دود سفید از دودکش یکی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نوآوران، هر گونه اظهارنظر صریح را منوط به مشخص شدن نتیجه دقیق بررسی‌های کارشناسان این دستگاه دانست و اطمینان داد که اداره محیط زیست در مواجهه با صنایع آلاینده به هیچ وجه به راحتی از کنار آن عبور نمی‌کند.

محمدرضا یافتیان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان در خصوص فیلم‌ و تصاویر منتشره در فضای مجازی که خروج دود غلیظ سفیدرنگ از دودکش یکی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی نوآوران زنجان را به تصویر می‌کشد، اظهار کرد: این فیلم دو روز قبل منتشر شد که کارشناسان محیط زیست شهرستان زنجان به محض اطلاع، در محل شهرک حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در انتظار اظهارنظر رسمی کارشناسان محیط زیست هستیم تا در مورد تخلف احتمالی این شرکت تصمیم‌گیری شود، گفت: این شرکت در فرآیند خود سالانه یک بار این خروجی را دارد که پس از بررسی در صورت آلوده بودن آلایندگی موضوع به صورت قانونی پیگیری می‌شود!

مدیر کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه منتظر گزارش دقیق کارشناسان هستیم، بیان کرد: در کمیته کارشناسی در رابطه با این مسئله تصمیم‌گیری و در صورت آلاینده بودن خروجی پیگیری قانونی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه محیط زیست به راحتی از کنار این مسائل عبور نکرده و با آن برخورد می‌کند، اضافه کرد: نظارت بر فعالیت شرکت‌ها رسالت مهمی برای محیط زیست است. 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجانشهرک صنعتی نوآوران
sedayezanjannews.ir/nx9882


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»