کد خبر: 9986
1402/04/29 - 11:44


نهمین جشنواره رسانه‌های استان زنجان به ایستگاه داوری رسید

با اتمام مهلت بارگذاری آثار در نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری استان زنجان، این جشنواره وارد مرحله داوری شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اعلام این خبر گفت:  ۴۰۱ اثر توسط ۷۸ نفر از فعالان رسانه های استان در بخش های مختلف اصلی جشنواره بارگذاری شده است.

یوسف ناصر افزود: در ۹ بخش اصلی این جشنواره در بخش خبر ۴۹ اثر، گزارش ۸۹ اثر، عکس ۲۷ اثر، مصاحبه ۴۲ اثر، طنز مکتوب ۵ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۷۳ اثر، تیتر ۷۹ اثر، طراحی و صفحه آرایی ۳۱ اثر و طرح و کاریکاتور ۱ اثر در سامانه جشنواره بارگذاری شده است.

وی گفت: بر اساس اعلام فراخوان، غیر از بخش های طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور، در دیگر بخش ها برای انتخاب ۳ اثر امکان داوری وجود دارد.

ناصر گفت: آثار برای داوری به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و توسط اساتید خبره این مرکز طبق روال دوره های قبل داوری خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات استان اعلام کرد: برگزیدگان این جشنواره، ۱۷ مرداد (روز خبرنگار) در مراسمی با حضور مسوولان استانی و فعالان رسانه های استان معرفی و تجلیل می شوند.

وی با اعلام این که در جشنواره سال گذشته (هشتمین دوره جشنواره) ۲۵۲ اثر بارگذاری شده بود، افزود: شرکت گسترده خبرنگاران و روزنامه نگاران استان علیرغم تمامی مشکلات، نشانه پویایی رسانه های استان است و خانه مطبوعات استان زنجان از این مشارکت فعالانه سپاسگزار است.


صدای زنجانخانه مطبوعات استان زنجانیوسف ناصرنهمین جشنواره مطبوعات و پایگاههای خبری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9986


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»